Na een ochtend inpakken, opruimen, schoonmaken en alles klaarmaken voor vertrek waren we e i n d e l i j k zo ver. Klaar voor vertrek.
Nog gauw een stop bij de plaatselijke drogist voor oordopjes en wat dropjes voor onze rit van vijf uur.
Ineens kreeg ik een ingeving, we hadden nog niet ingecheckt voor onze vlucht van morgen. Dus terug naar huis, computer weer aan, printer aan.
Ingelogd op de website. Geen vluchtgegevens voor de vlucht heen bekend.
Alleen maar voor de terugvlucht.
Lichte paniek... Gebeld met de klantenservice. Na ellenlang gewacht te hebben kreeg ik een dame aan de lang. Eerst zag ze het probleem niet, we hadden toch een e-ticket nummer. Jaaaahaaa, maar geen heenvlucht. Oh... zei ze... en toen bleef het stil.
'Ik zet u even in de wacht'... Waarvoor wist ik niet. Ik had wel een vermoeden. Helaas was dat vermoeden juist. De heenvlucht die we in januari wel geboekt hadden stond niet meer in 'het systeem'. Ik zou binnen een half uur teruggebeld worden.
M. en dochter weer uit de auto. Etenswaar dan ook maar.
Telefoon. Een andere dame van de klantenservice. Vliegen vanaf Luxemburg naar Londen kon wel. Verder vliegen naar New York kon pas de volgende dag. Hotelovernachting zou door de klantenservice vergoed worden.
'Kunt u nog lekker even Londen in', promootte de klantenservice medewerkster.
Nou, dat dacht ik niet. Ik gaf haar aan dat ze maar naar een andere oplossing moest zoeken. We hebben maar zeven dagen New York geboekt, om daar nu nog twee van af te halen.
Dus, wachten maar weer. Gelukkig in een opgeruimd huis haha.
Optie twee. Vliegen vanaf DĆ¼sseldorf. Morgenvroeg.
Na overleg met M. weer contact met de klantenservice. Want voor het kosteloos annuleren van het hotel in Luxemburg waren we al te laat.
De kosten daarvoor neemt de klantenservice op zich. Ook de kosten van het langparkeren wordt vergoed. Dus waren we spontaan nog een middag thuis.
We vliegen morgenvroeg om 7.20 uur. Ruim op tijd aanwezig zijn houdt in dat we vannacht rond 03.00 uur gaan rijden. Vreselijk vind ik dat.
Helaas hebben we op de vlucht van Londen naar New York geen plaatsen meer bij elkaar. Drie verschillende rijen :( Gelukkig kunnen M. en dochter nog wel achter elkaar. Bijzonder begin van de vakantie. Hopelijk doen er zich verder geen rare dingen voor.
Ik neem nog een theetje en ga dan zo maar slapen. Lekker om 20.30 uur naar bed. Welterusten hoor :)
Nog gauw een stop bij de plaatselijke drogist voor oordopjes en wat dropjes voor onze rit van vijf uur.
Ineens kreeg ik een ingeving, we hadden nog niet ingecheckt voor onze vlucht van morgen. Dus terug naar huis, computer weer aan, printer aan.
Ingelogd op de website. Geen vluchtgegevens voor de vlucht heen bekend.
Alleen maar voor de terugvlucht.
Lichte paniek... Gebeld met de klantenservice. Na ellenlang gewacht te hebben kreeg ik een dame aan de lang. Eerst zag ze het probleem niet, we hadden toch een e-ticket nummer. Jaaaahaaa, maar geen heenvlucht. Oh... zei ze... en toen bleef het stil.
'Ik zet u even in de wacht'... Waarvoor wist ik niet. Ik had wel een vermoeden. Helaas was dat vermoeden juist. De heenvlucht die we in januari wel geboekt hadden stond niet meer in 'het systeem'. Ik zou binnen een half uur teruggebeld worden.
M. en dochter weer uit de auto. Etenswaar dan ook maar.
Telefoon. Een andere dame van de klantenservice. Vliegen vanaf Luxemburg naar Londen kon wel. Verder vliegen naar New York kon pas de volgende dag. Hotelovernachting zou door de klantenservice vergoed worden.
'Kunt u nog lekker even Londen in', promootte de klantenservice medewerkster.
Nou, dat dacht ik niet. Ik gaf haar aan dat ze maar naar een andere oplossing moest zoeken. We hebben maar zeven dagen New York geboekt, om daar nu nog twee van af te halen.
Dus, wachten maar weer. Gelukkig in een opgeruimd huis haha.
Optie twee. Vliegen vanaf DĆ¼sseldorf. Morgenvroeg.
Na overleg met M. weer contact met de klantenservice. Want voor het kosteloos annuleren van het hotel in Luxemburg waren we al te laat.
De kosten daarvoor neemt de klantenservice op zich. Ook de kosten van het langparkeren wordt vergoed. Dus waren we spontaan nog een middag thuis.
We vliegen morgenvroeg om 7.20 uur. Ruim op tijd aanwezig zijn houdt in dat we vannacht rond 03.00 uur gaan rijden. Vreselijk vind ik dat.
Helaas hebben we op de vlucht van Londen naar New York geen plaatsen meer bij elkaar. Drie verschillende rijen :( Gelukkig kunnen M. en dochter nog wel achter elkaar. Bijzonder begin van de vakantie. Hopelijk doen er zich verder geen rare dingen voor.
Ik neem nog een theetje en ga dan zo maar slapen. Lekker om 20.30 uur naar bed. Welterusten hoor :)
Jeetje, wat balen zeg!!Kan me voorstellen dat jullie not amused waren!
BeantwoordenVerwijderenMaar wat raar dat dat zo maar kan zeg..Hadden wij geluk met Luxemburg,alhoewel ik dat toch geen optie meer vind hoor, of het moet echt een goede prijs zijn!
Nou succes met de reis morgen!.Ben nu al benieuwd naar de verhalen, en heb je nog vragen dan hoor ik het wel!.
Groetjes,marjolein
Pff.. geen lekker begin van de vakantie. Hopelijk is de rest van de vakantie wel fantastisch. Heel veel plezier!!!
BeantwoordenVerwijderenWat een rare start van de vakantie. Je bent er nog aardig monter onder.
BeantwoordenVerwijderenGoeie reis. En wel thuis.
Lijkt op mijn dromen voordat ik ga reizen. In mijn dromen vertrekt het vliegtuig zonder mij. Dit zal jullie niet overkomen...... toch? Fijne reis toegewenst!
BeantwoordenVerwijderenIk heb het keer in India gehad. Het Nederlandse reisbureau had een binnenlandse vlucht niet geconfirmeerd. Gelukkig heb ik daardoor de tsunami ontlopen.
BeantwoordenVerwijderenWat een bizar verhaal. Hopelijk gaat verder alles goed en hebben jullie een topvakantie.
BeantwoordenVerwijderenPositief bekijken maar. Probeer ondanks de rare start toch te genieten. Dit ga iig nooit meer vergeten.
BeantwoordenVerwijderenFijne vakantie
Wegschuld.blogspot.com
Hopelijk was het dat en genieten jullie van een fijne vakantie.
BeantwoordenVerwijderen