Vorige week vrijdag hadden manlief en ik een goed gesprek. Over wonen en onze wensen daarin. Vrijstaand is en blijft de wens. Met rust, ruimte, weinig tot geen kluswerk, lekkere tuin en toch redelijk in de buurt van de 'bewoonde' wereld. Alleen in combi met ons 'huisbudget' niet echt heel realistisch. Dus bedachten we hoe het zou zijn als we zouden kiezen voor de tussenoplossing. Wel een ruim huis, lekkere tuin, school en andere activiteiten op fietsafstand voor onze dochter. Trein en bus in de buurt voor haar vervolgonderwijs vanaf volgend jaar september. Een betaalbare woning, zodat we nu niet echt veel extra kosten zouden hebben. Toen 'deed ik nog één rondje Funda'. Ik vond werkelijk een supergaaf hoekhuis. 3 slaapkamers, zolder, nette badkamer, uitbouw bij de kamer aan, een tuin zoals we graag willen en een leuke keuken. Zo aan de foto's te zien keurig onderhouden. Op wat schilder- en behangwerk na aan de binnenkant qua kleur, helemaal 'ons ding...