Doorgaan naar hoofdcontent

Als alles kan, wat kies je dan?

Het is al bijna weer lente

Tsjonge, de eerste weken van het nieuwe jaar zijn voorbij gevlogen.

Heb je:

  • je woord van het jaar
  • je vision board
  • je mindmap
  • je wensen en doelen
  • etc. etc.
allemaal al in kaart gebracht :) 

Ik ga mijn 'vision board' tekenen.

Mijn woord van het jaar is: AVONTUUR

Cursus- en challenge verknettering

Het einde van 2023 en het begin van 2024 merkte ik dat ik in mijn eigen 'valkuil' stapte. Want ik meldde mij voor de ene na de andere cursus en challenge aan.
In plaats van ontspannen te kiezen voor hetgeen ik echt zin had om te doen.

Vorige week luisterde en keek ik op 1,5 keer de snelheid '6 van 12 Masterclasses' die ruim 2 uren duurden. Hai... Ik raakte op een gegeven moment zo geïrriteerd van mijn eigen gedrag. Want, ja, hele interessante informatie. Maar nee, niet mijn stijl van 'les geven en zakendoen'. Maar 'iedereen' die de stappen had gevolgd was 'zo succesvol'. Alleen als je 1 ding zou kiezen en het hele plan zou volgen, dan zou je klanten krijgen. Moest ik wel helemaal mijn 'ideale klant' uitgeschreven hebben qua profiel. 

Als alles kan, wat kies je dan?

Vannacht had ik een ingeving. Die hield mij direct ook ruim 3 uren wakker haha.
Ik weet, kan, doe, onderneem zo veel verschillende dingen. 

Stel dat 1% van wat ik weet, jouw nu al fantastische leven, nog fantastischer zou maken. 

Wil je al een kotsbakje? Haha... Nou zonder gein, want het is natuurlijk zonde dat ik mijn kennis niet deel. Ik zou maar net de ultieme oplossing voor jouw favoriete probleem hebben.

De leukste vragenlijst van 2024

Dus bedacht ik een vragenlijst. Waar je op aan kunt geven wat je van mij zou willen weten of leren. Want die ingeving ga ik verder uitwerken. Op avontuur als het ware.

En ja.... Ik zou heel blij zijn als je hooguit 7 minuten van je leven wilt besteden aan het beantwoorden van 16 (meestal meerkeuze) vragen.

Dit WAS ^-^ de link naar de vragenlijst van het rijke wijf (Gemaakt in Google Docs). Meedoen kon tot en met 29 februari 2024. 

Nou, in de categorie 'vet spannend', slinger ik mijn wilde idee nu maar gewoon het wereldwijde web op.

Reacties

  1. Ik heb geen ideeen voor je, maar bijna lente - DAT is optimistisch! Brr, Volgens mij beginnen we pas (maar de eerste bloembollen zijn al boven de grond, en het wórdt 's avond al iets later donker, dat dan weer wel....)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, nou ik hoef ook niet 'nog' meer ideeën hoor :) Ja, joh echt wel bijna lente. Dit graftakken weer kan mij niet snel genoeg voorbij zijn.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Woonboerderij van mijn ouders te koop in Kolham

Huis te koop in Kolham Sinds vandaag opnieuw op Funda.  Met betere foto’s :) en een verlaagde prijs. De boerderij van mijn ouders in Kolham. Ruim 340 m2 woonoppervlakte. Plus een heerlijke tuin. En ja, ik heb hier in geen tijden iets gepost.  Het is/was een bewogen jaar. Hopelijk is er binnenkort een nieuwe eigenaar voor het huis van mijn ouders. Iemand die het zijn/haar eigen vorm gaat geven. Link naar Funda voor het huis te koop in Kolham  Update: Het huis is verkocht :) De akte is in januari 2024 gepasseerd.

Nieuwe 7 dagen weekend website en ik blog weer

www.7dagenweekend.nl  Nou het duurde even twee jaren :) In november 2021 stopte ik met full-time werken. Veel plannen had ik. Heerlijk wakker worden zonder wekker. Mij richten op het huis. De moestuin, mijn cursussen, creativiteit, opleidingen en nog andere dingen. Er gebeurden veel ongeplande, onverwachte en onprettige dingen.  Gelukkig ook veel mooie dingen hoor.  Uiteraard wel heel dankbaar voor alle tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nu helaas niet meer zijn. Ook voor de tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nog wel zijn :) Waar mijn hulp welkom was.  En nu voel ik weer ruimte. Plus behoefte om te bloggen.  Vandaag legde ik de laatste hand (ja voor nu :)) aan de nieuwe website van Martijn en mij. www.7dagenweekend.nl Oh ja en natuurlijk hebben we ook iets leuks bedacht als bedankje voor het inschrijven op onze nieuwe mailinglijst. Zes fundamentele vragen uit het boek Goed omgaan met geld van Pierre Pradervand. Je krijgt het PDF bestand door je gegevens hi