Doorgaan naar hoofdcontent

Ik geloof dat alles mogelijk is dit jaar

Tot ziens 2021 en welkom 2022


De zin, ik geloof dat alles mogelijk is dit jaar, komt uit het boekje het jaar dat voor je ligt.
Dit document/boekje is gratis in verschillende talen verkrijgbaar. Ook in het Nederlands via de volgende link: https://yearcompass.com/nl/

Vandaag hebben M. en ik de tijd genomen om alle vragen in te vullen.
Om zo 2021 af te sluiten en 2022 welkom te heten.


Fijn om van elkaar te weten wat er speelt en wat we ieder voor zich en natuurlijk ook gezamenlijk willen.

Gisteravond volgde ik een creatieve workshop en maakte voor mijn creatieve boek (ART journal :)) een eerste pagina. Daarin mijn 5 waarden en het woord voor het jaar.

Delen in overvloed


Zoals je kunt zien is mijn woord voor het jaar Overvloed. Ik hou van inspiratie, kennis en mogelijkheden verzamelen, maar ook weer delen.


Vandaag had ik contact met iemand, die mij bedankte voor de tip die ik eind 2020 gaf voor een online programma. Er is zoveel moois beschikbaar. Soms gratis, soms betaald. Uiteraard hebben we allemaal 24 uren in een dag. Waarbij er keuzes in tijd en prioriteit gemaakt dienen te worden.


Ik heb veel tijd en aandacht gegeven het afgelopen jaar aan dingen (en ook wel mensen) die mijn aandacht niet ‘verdienden’. En verdienen gaat dan hierbij niet om geld. Wel om tijd, liefde en energie. Dus knipte, plakte en schreef ik hier nog iets over. 

Uiteraard weet ik dat ik al vaker verwezen heb naar het programma Oneindige Overvloed wat ik samen met Adine heb opgezet. Misschien doe je al mee :) (fijn dan). Misschien twijfelde je nog, of was het aan je aandacht ontschoten.

Het bestaat uit 8 opdrachten, met kleurrijke werkbladen. Vragen over overvloed. Geven, ontvangen, de balans, de energie en nog meer wat er bij hoort. Gemiddeld duurt het 10 tot 15 minuten om de opdrachten te maken. Wanneer je dieper op de vragen in wilt gaan, dan kost het meer tijd.

Vervolgens is er een ‘bonusles’, waarbij we de piramide van overvloed uitleggen. En je handvaten geven om dat wat je graag wilt ook in je dagelijks leven toe te passen.

Dit jaar geven we maandelijks een Zoomcall met thema’s die aansluiten op de Oneindige Overvloed opdrachten. 

We zijn momenteel met 28 deelnemers. Voor degene die het fijn vindt, is er ook een besloten community. (geen Facebook). 

Waar denk je aan bij het woord geven?


We boden dit aan voor een eenmalige betaling van 22 euro. 
(Inmiddels niet meer te koop)
Waarom zo’n laag bedrag?



Omdat ik uit ervaring weet hoe het is om geen geld te hebben en wat dat met je kan doen. Omdat ik van ‘ver’ kom. Altijd ben blijven geloven in mensen en mogelijkheden. 
Mocht je hier al langer meelezen, dan weet je dat het niet altijd makkelijk was. Wel was altijd alles mogelijk. Dat wat ik op dat moment voor mogelijk zag.

Dus deel ik mijn weg, mogelijkheden, zieleroerselen al jaren via mijn blogs. 

Update 2023: De cursus is inmiddels niet meer te koop :) 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Woonboerderij van mijn ouders te koop in Kolham

Huis te koop in Kolham Sinds vandaag opnieuw op Funda.  Met betere foto’s :) en een verlaagde prijs. De boerderij van mijn ouders in Kolham. Ruim 340 m2 woonoppervlakte. Plus een heerlijke tuin. En ja, ik heb hier in geen tijden iets gepost.  Het is/was een bewogen jaar. Hopelijk is er binnenkort een nieuwe eigenaar voor het huis van mijn ouders. Iemand die het zijn/haar eigen vorm gaat geven. Link naar Funda voor het huis te koop in Kolham  Update: Het huis is verkocht :) De akte is in januari 2024 gepasseerd.

Nieuwe 7 dagen weekend website en ik blog weer

www.7dagenweekend.nl  Nou het duurde even twee jaren :) In november 2021 stopte ik met full-time werken. Veel plannen had ik. Heerlijk wakker worden zonder wekker. Mij richten op het huis. De moestuin, mijn cursussen, creativiteit, opleidingen en nog andere dingen. Er gebeurden veel ongeplande, onverwachte en onprettige dingen.  Gelukkig ook veel mooie dingen hoor.  Uiteraard wel heel dankbaar voor alle tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nu helaas niet meer zijn. Ook voor de tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nog wel zijn :) Waar mijn hulp welkom was.  En nu voel ik weer ruimte. Plus behoefte om te bloggen.  Vandaag legde ik de laatste hand (ja voor nu :)) aan de nieuwe website van Martijn en mij. www.7dagenweekend.nl Oh ja en natuurlijk hebben we ook iets leuks bedacht als bedankje voor het inschrijven op onze nieuwe mailinglijst. Zes fundamentele vragen uit het boek Goed omgaan met geld van Pierre Pradervand. Je krijgt het PDF bestand door je gegevens hi

Als alles kan, wat kies je dan?

Het is al bijna weer lente Tsjonge, de eerste weken van het nieuwe jaar zijn voorbij gevlogen. Heb je: je woord van het jaar je vision board je mindmap je wensen en doelen etc. etc. allemaal al in kaart gebracht :)  Ik ga mijn 'vision board' tekenen. Mijn woord van het jaar is: AVONTUUR Cursus- en challenge verknettering Het einde van 2023 en het begin van 2024 merkte ik dat ik in mijn eigen 'valkuil' stapte.  Want ik meldde mij voor de ene na de andere cursus en challenge aan. In plaats van ontspannen te kiezen voor hetgeen ik echt zin had om te doen. Vorige week luisterde en keek ik op 1,5 keer de snelheid '6 van 12 Masterclasses' die ruim 2 uren duurden. Hai... Ik raakte op een gegeven moment zo geïrriteerd van mijn eigen gedrag. Want, ja, hele interessante informatie. Maar nee, niet mijn stijl van 'les geven en zakendoen'. Maar 'iedereen' die de stappen had gevolgd was 'zo succesvol'. Alleen als je 1 ding zou kiezen en het hele plan z