Doorgaan naar hoofdcontent

Last minute vakantie aanbieding

All inclusive vakantie voor 43,70 euro

Het lijkt wel een foute reclame, voor een goedkope vakantie :) Dit jaar vierden wij, net als velen denk ik, onze vakantie thuis.

De kosten voor de ‘all inclusive in Juice Lake’ zaten in dit zwembad, plus de rubberen ondertegels.

zwembad en ligbedjes in de tuin

Gekocht bij de plaatselijke doe het zelf zaak. We hadden een groter zwembad. Alleen moest daar de tuintafel voor wijken. Waardoor het zwembad in de schaduw zou staan. #luxeprobleem

Bootje varen op het Sûd de la Mer

Toen we niet meer zo lamgeslagen waren van de mega hittegolf, ondernamen we ook nog wat dingen. Zo ging ik voor het eerst in maanden weer met de trein. Inclusief kapje.

vrouw met mondkapje van Eva Mouton

We mochten gebruik maken van het bootje van mijn ouders voor een tochtje over een plaatselijk meer. Kijk hoe stoer M. aan het varen is. Ik wilde er na 10 minuten al weer af. Zat over alles (riet, tegenliggers, boten langs de wal, eendjes) te roeptoeteren naar man en kind. Pas op, kijk uit. Echt heel ontspannen boottochtje zeg maar.

man in bootje op meer

Met dochter ging ik ‘naar de stad’. Op afspraak naar het Groninger Museum.
Zij mocht nog gratis en ik heb een Museum Jaarkaart.

Martinitoren in een stoeptegel

We genoten van het ‘niets hoeven’. Geen bezienswaardigheden waar we persé naar toe moesten. Gevulde koelkast thuis. Heerlijke douche en bed. Prachtig weer. Vriendelijke mensen haha.

Vakantiegeld over

Dus hielden we vakantiegeld over. Want we hebben een vakantie potje. Ook nu we voorlopig nergens naar toe gaan, vullen we toch maandelijks aan.

Voor een gedeelte van dat geld kochten we gisteren iets, wat in waarde zou kunnen dalen of stijgen. Erg impulsieve aankoop. Eigenlijk niets voor M. om dat zo te doen. Kijk, ik doe niets anders dan impulsieve (wel berekende, als binnen mijn eigen zakgeld budget) aankopen :) Hopelijk schrijf ik er binnenkort lovende berichten over.

Elke dag bloggen

En ja, ik wilde elke vakantiedag bloggen hahahahaha. #vindikleuk Alles wat ik zou doen in die vakantie zeg. Nou nou nou. Lang leve de hittegolf. Kwam ik eindelijk eens aan rust toe.

Reacties

  1. Klinkt als een heerlijke vakantie! En dat bloggen dat gaat vast wel weer komen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede deal, zeg, die vakantie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sûd de la Mer! :)

    Ik heb daar, toen de winters nog echt winters waren, een toertocht gedaan. En bootje gevaren, waarbij vooral mijn vader het grappig vond om het bootje flink te laten schommelen. So, I feel you.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wow, dan ben je wel een bikkel om daar te schaatsen. Oh ja, geen controle oo open water, zo niet mijn ding.

      Verwijderen
  4. Wat heb je een superleuk mondkapje op zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, als het dan toch moet met een kapje, dan maar een leuke. Met dank aan mijn zusje en ontwerpster Eva Mouton uit België.

      Verwijderen
  5. Wat een topvakantie, en ook nog voor een habbekrats!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke vakantie!! Die van ons was ook heerlijk...hintergarten, ken je dat? En deze was ook nog eens spiksplinternieuw...dus dubbelop genieten ;-)
    En wat een gaaf mondkapje! Zelf gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Joehoe, ik kan weer antwoorden als mijzelf hier bij Google. Dat is fijn. Hintergarten staat ook nog op onze bucketlist. Ik denk dat we dat deze herfstvakantie doen. Mondkapje(s) gekregen van mijn zusje. Zijn gemaakt door Eva Mouton uit België voor Plan Nederland.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Woonboerderij van mijn ouders te koop in Kolham

Huis te koop in Kolham Sinds vandaag opnieuw op Funda.  Met betere foto’s :) en een verlaagde prijs. De boerderij van mijn ouders in Kolham. Ruim 340 m2 woonoppervlakte. Plus een heerlijke tuin. En ja, ik heb hier in geen tijden iets gepost.  Het is/was een bewogen jaar. Hopelijk is er binnenkort een nieuwe eigenaar voor het huis van mijn ouders. Iemand die het zijn/haar eigen vorm gaat geven. Link naar Funda voor het huis te koop in Kolham  Update: Het huis is verkocht :) De akte is in januari 2024 gepasseerd.

Nieuwe 7 dagen weekend website en ik blog weer

www.7dagenweekend.nl  Nou het duurde even twee jaren :) In november 2021 stopte ik met full-time werken. Veel plannen had ik. Heerlijk wakker worden zonder wekker. Mij richten op het huis. De moestuin, mijn cursussen, creativiteit, opleidingen en nog andere dingen. Er gebeurden veel ongeplande, onverwachte en onprettige dingen.  Gelukkig ook veel mooie dingen hoor.  Uiteraard wel heel dankbaar voor alle tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nu helaas niet meer zijn. Ook voor de tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nog wel zijn :) Waar mijn hulp welkom was.  En nu voel ik weer ruimte. Plus behoefte om te bloggen.  Vandaag legde ik de laatste hand (ja voor nu :)) aan de nieuwe website van Martijn en mij. www.7dagenweekend.nl Oh ja en natuurlijk hebben we ook iets leuks bedacht als bedankje voor het inschrijven op onze nieuwe mailinglijst. Zes fundamentele vragen uit het boek Goed omgaan met geld van Pierre Pradervand. Je krijgt het PDF bestand door je gegevens hi

Als alles kan, wat kies je dan?

Het is al bijna weer lente Tsjonge, de eerste weken van het nieuwe jaar zijn voorbij gevlogen. Heb je: je woord van het jaar je vision board je mindmap je wensen en doelen etc. etc. allemaal al in kaart gebracht :)  Ik ga mijn 'vision board' tekenen. Mijn woord van het jaar is: AVONTUUR Cursus- en challenge verknettering Het einde van 2023 en het begin van 2024 merkte ik dat ik in mijn eigen 'valkuil' stapte.  Want ik meldde mij voor de ene na de andere cursus en challenge aan. In plaats van ontspannen te kiezen voor hetgeen ik echt zin had om te doen. Vorige week luisterde en keek ik op 1,5 keer de snelheid '6 van 12 Masterclasses' die ruim 2 uren duurden. Hai... Ik raakte op een gegeven moment zo geïrriteerd van mijn eigen gedrag. Want, ja, hele interessante informatie. Maar nee, niet mijn stijl van 'les geven en zakendoen'. Maar 'iedereen' die de stappen had gevolgd was 'zo succesvol'. Alleen als je 1 ding zou kiezen en het hele plan z