Doorgaan naar hoofdcontent

Voor 888 euro aan gebakken lucht?

Vorige week donderdag schreef ik hier over mijn wens voor 100 leden van de Rijke Wijven Club.
Was ik blij met 5 verkochte clubpassen, nou ondertussen zijn er 90 verkocht.
15/8 UPDATE: Alle pasjes zijn verkocht 

Gisteren pinkte ik een traantje weg in de trein (gauw mijn zonnebril op :)) toen ik zag wat Brigit van Gittepetit van haar pasje gemaakt heeft. 


Aangepaste afbeelding ivm auteursrecht afbeelding op vorige foto. 
Met toestemming van Brigit geplaatst. Origineel staat op het Instagram account @gittepetit

90 enveloppen voorzien van handgeschreven adressen, omdat echte post zoveel leuker is.  Uiteraard had ik wat bomen kunnen besparen :) door een en ander online aan te bieden. 

Ik ga nog even schrijven aan de bestellingen van vandaag. Nog 10 pasjes te gaan en dan stop ik eerst met uitgeven.

Oh ja, de titel komt uit een van de opmerkingen :) Hahaha, gebakken lucht... Dat ga ik volgende keer verkopen.




Reacties

  1. Heel fijn die mooie envelop in de bus! ik ben jarig in oktober (laatste jaar 40) dus dubbel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah fijn dat het is aangekomen Nicole. Hopelijk droog, want daar maakte ik mij wel wat zorgen over. Doorgelopen pasjes enzo ...
      Nou wat een feest straks in oktober :)

      Verwijderen
    2. 50 zal ze bedoelen, tikfoutje

      Verwijderen
  2. Leuk dat het zo goed gaat! Je volgende idee - het verkopen van gebakken lucht - zal niet zo goed gaan lopen verwacht ik :p.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nu op vakantie, maar zag in de PostNL app een hele mooie enveloppe voorbij komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhhh kun je enveloppen ook in de app zien Corrien, dat wist ik niet.
      Fijne vakantie.

      Verwijderen
  4. Hallo Christel,
    Volgens mij hou je bij je pasjes geen rekening met auteursrecht/copyright. De afbeelding van de haas met kopstand komt volgens mij uit een kinderboek met een auteur. De uitgever kan je mogelijk aansprakelijk stellen voor het niet beachten van het auteursrecht, zeker omdat je commerciele activiteiten ermee ontplooit. Ik zou dus alleen eigen tekeningen gebruiken.
    Mvg, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je goed kijkt Annette zie je dat de pasjes door rijke wijven clubleden zelf beplakt worden. Ik heb blanco passen geleverd. Dit is een persoonlijk pasje van Brigitte en is zeker niet voor commerciële doeleinden. Wel goed dat je het ter sprake brengt. Ik zal er met het posten zeker rekening mee houden.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Woonboerderij van mijn ouders te koop in Kolham

Huis te koop in Kolham Sinds vandaag opnieuw op Funda.  Met betere foto’s :) en een verlaagde prijs. De boerderij van mijn ouders in Kolham. Ruim 340 m2 woonoppervlakte. Plus een heerlijke tuin. En ja, ik heb hier in geen tijden iets gepost.  Het is/was een bewogen jaar. Hopelijk is er binnenkort een nieuwe eigenaar voor het huis van mijn ouders. Iemand die het zijn/haar eigen vorm gaat geven. Link naar Funda voor het huis te koop in Kolham  Update: Het huis is verkocht :) De akte is in januari 2024 gepasseerd.

Nieuwe 7 dagen weekend website en ik blog weer

www.7dagenweekend.nl  Nou het duurde even twee jaren :) In november 2021 stopte ik met full-time werken. Veel plannen had ik. Heerlijk wakker worden zonder wekker. Mij richten op het huis. De moestuin, mijn cursussen, creativiteit, opleidingen en nog andere dingen. Er gebeurden veel ongeplande, onverwachte en onprettige dingen.  Gelukkig ook veel mooie dingen hoor.  Uiteraard wel heel dankbaar voor alle tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nu helaas niet meer zijn. Ook voor de tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nog wel zijn :) Waar mijn hulp welkom was.  En nu voel ik weer ruimte. Plus behoefte om te bloggen.  Vandaag legde ik de laatste hand (ja voor nu :)) aan de nieuwe website van Martijn en mij. www.7dagenweekend.nl Oh ja en natuurlijk hebben we ook iets leuks bedacht als bedankje voor het inschrijven op onze nieuwe mailinglijst. Zes fundamentele vragen uit het boek Goed omgaan met geld van Pierre Pradervand. Je krijgt het PDF bestand door je gegevens hi

Als alles kan, wat kies je dan?

Het is al bijna weer lente Tsjonge, de eerste weken van het nieuwe jaar zijn voorbij gevlogen. Heb je: je woord van het jaar je vision board je mindmap je wensen en doelen etc. etc. allemaal al in kaart gebracht :)  Ik ga mijn 'vision board' tekenen. Mijn woord van het jaar is: AVONTUUR Cursus- en challenge verknettering Het einde van 2023 en het begin van 2024 merkte ik dat ik in mijn eigen 'valkuil' stapte.  Want ik meldde mij voor de ene na de andere cursus en challenge aan. In plaats van ontspannen te kiezen voor hetgeen ik echt zin had om te doen. Vorige week luisterde en keek ik op 1,5 keer de snelheid '6 van 12 Masterclasses' die ruim 2 uren duurden. Hai... Ik raakte op een gegeven moment zo geïrriteerd van mijn eigen gedrag. Want, ja, hele interessante informatie. Maar nee, niet mijn stijl van 'les geven en zakendoen'. Maar 'iedereen' die de stappen had gevolgd was 'zo succesvol'. Alleen als je 1 ding zou kiezen en het hele plan z