Doorgaan naar hoofdcontent

Lid worden van de Rijke Wijven Club?

Het heeft even geduurd (6 jaar, 1 maand en 4 dagen om precies te zijn). Maar dat moet je ruim zien, zeggen wij thuis altijd. Op 4 juli 2013 registreerde ik de domeinnaam al. Met een vooruitziende blik ^-^



De rijke wijven club. Alleen de naam vond (en vind) ik al leuk. In 2013 woonden we nog op de flat van twee hoog achter. En nu... nu kun je een clubpas kopen. 
De past kost eenmalig 8,88 euro. Het overvloedige getal 888, daar komt het bedrag vandaan.

Wat je er voor krijgt? Je eigen te ontwerpen clubpas. Met uiteraard uitleg wat je er mee kunt. In oktober start ik met de online Rijke Wijven ZIP club. 
De clubpas gaat daar een belangrijke rol in spelen. Er zijn al 5 (15/8 - alle 100) passen verkocht (jeeej) en de reacties van de ontvangers waren lovend.

Mijn idee is was om 100 clubpassen te verkopen. 

Update: 17-1-2020 De betaalde versie van de Club is gesloten. Bestaande leden hebben bericht en een waarde bon ontvangen.

Reacties

  1. 8,88 betalen, en ik weet niet wat ik ervoor krijg? Een clubpas?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, een clubpas in ieder geval :) Dit is (nog) niet voor jou Marijke. Geen probleem.

      Verwijderen
  2. Ik ben al lid van de rijke wijven club, namelijk door geen lid meer te worden van allerlei clubs waarbij je door betaling een pas van krijgt. Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga er nog even over nadenken. Het klinkt leuk - maar ik ben ook wel een beetje te gierig om "zoveel" geld uit te geven voor iets wat ik niet precies weet wat het is.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk rustig na. Er zijn nog 84 passen te koop, dus je hebt nog even :)

      Verwijderen
  4. Leuk!! Ik had me natuurlijk al aangemeld, de pas ligt hier voor m'n neus. Ik ben ontzettend benieuwd naar de volgende stappen. Binnenkort even thee/koffie doen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa, vanaf je huwelijkreis gewoonweg geregeld haha, zo leuk. Ik app je voor een ‘date’, gezellig.

      Verwijderen
  5. Ik besloot me ook te laten verrassen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cristel, ik word natuurlijk nooit een Rijk Wijf wanneer ik zomaar geld (8,88 euro) uitgeef,zonder te weten waar aan. Misschien wel aan gebakken lucht! Maar ik ben ook wel nieuwsgierig aangelegd en zal 8,88 euro niet zo heel snel missen als ik er niets voor terugkrijg. Bovendien, ik geef liever 8,88 uit aan gebakken lucht/en om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen dan bij de Action aan rommel die door kleine kinderhandjes in een ver vreemd land is gemaakt. Dus kom maar op met die pas, ik word lid! Groetjes Stella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, van zomaar geld uitgeven is nog nooit iemand rijk geworden :) Dank voor je nieuwsgierigheid en vertrouwen dat het geen gebakken lucht zal zijn. Envelop ligt klaar voor je.

      Verwijderen
  7. Zou gebakken lucht overigens wel eens willen proeven. Ik denk dat Heston Blumenthal er wel iets van zou kunnen maken. Haagse bluf komt al aardig in de buurt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik las jaren geleden je blog en kom 'm nu via Insta weer tegen. Nieuwsgierigheid wint :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Woonboerderij van mijn ouders te koop in Kolham

Huis te koop in Kolham Sinds vandaag opnieuw op Funda.  Met betere foto’s :) en een verlaagde prijs. De boerderij van mijn ouders in Kolham. Ruim 340 m2 woonoppervlakte. Plus een heerlijke tuin. En ja, ik heb hier in geen tijden iets gepost.  Het is/was een bewogen jaar. Hopelijk is er binnenkort een nieuwe eigenaar voor het huis van mijn ouders. Iemand die het zijn/haar eigen vorm gaat geven. Link naar Funda voor het huis te koop in Kolham  Update: Het huis is verkocht :) De akte is in januari 2024 gepasseerd.

Nieuwe 7 dagen weekend website en ik blog weer

www.7dagenweekend.nl  Nou het duurde even twee jaren :) In november 2021 stopte ik met full-time werken. Veel plannen had ik. Heerlijk wakker worden zonder wekker. Mij richten op het huis. De moestuin, mijn cursussen, creativiteit, opleidingen en nog andere dingen. Er gebeurden veel ongeplande, onverwachte en onprettige dingen.  Gelukkig ook veel mooie dingen hoor.  Uiteraard wel heel dankbaar voor alle tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nu helaas niet meer zijn. Ook voor de tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nog wel zijn :) Waar mijn hulp welkom was.  En nu voel ik weer ruimte. Plus behoefte om te bloggen.  Vandaag legde ik de laatste hand (ja voor nu :)) aan de nieuwe website van Martijn en mij. www.7dagenweekend.nl Oh ja en natuurlijk hebben we ook iets leuks bedacht als bedankje voor het inschrijven op onze nieuwe mailinglijst. Zes fundamentele vragen uit het boek Goed omgaan met geld van Pierre Pradervand. Je krijgt het PDF bestand door je gegevens hi

Als alles kan, wat kies je dan?

Het is al bijna weer lente Tsjonge, de eerste weken van het nieuwe jaar zijn voorbij gevlogen. Heb je: je woord van het jaar je vision board je mindmap je wensen en doelen etc. etc. allemaal al in kaart gebracht :)  Ik ga mijn 'vision board' tekenen. Mijn woord van het jaar is: AVONTUUR Cursus- en challenge verknettering Het einde van 2023 en het begin van 2024 merkte ik dat ik in mijn eigen 'valkuil' stapte.  Want ik meldde mij voor de ene na de andere cursus en challenge aan. In plaats van ontspannen te kiezen voor hetgeen ik echt zin had om te doen. Vorige week luisterde en keek ik op 1,5 keer de snelheid '6 van 12 Masterclasses' die ruim 2 uren duurden. Hai... Ik raakte op een gegeven moment zo geïrriteerd van mijn eigen gedrag. Want, ja, hele interessante informatie. Maar nee, niet mijn stijl van 'les geven en zakendoen'. Maar 'iedereen' die de stappen had gevolgd was 'zo succesvol'. Alleen als je 1 ding zou kiezen en het hele plan z