Doorgaan naar hoofdcontent

Nieuwe winterlaarzen voor maar 4,50 euro

We hebben bij ons in de woonplaats twee kringloopwinkels. Eentje fungeert als een soort van sociale werkplaats. Radio Continue schalt uit de luidsprekers. 
Van ‘styling’ hebben ze nog nooit gehoord. Al hangt de bovenkleding sinds kort enigzins op kleur gesorteerd. De prijzen zijn er heel schappelijk, dat wel. 



Onlangs had ik het ‘gevoel’ dat ik even langs moet. Meestal vind ik dan weer iets leuks. Dit keer waren het gave laarzen van Timberland. Voor maar 4,50 euro. Ze passen echt perfect en lopen heerlijk. 

De andere kringloop winkel is meer ‘gestijld’. Met een soort van mini huiskamers. Alle kleding op kleur. Daar werken alleen maar vrijwilligers. 
Een groot gedeelte van de kleding en meubels gaat naar Roemenië. 
Daar vind ik vaak leuke (merk)kleding. 

Het voordeel van de kleding van de kringloop is dat wanneer ik er flauw van ben het gewoon weer retour gaat, haha. Ik hoor/lees wel vaak van andere kringloopcouture fans dat de prijzen zo gestegen zijn. Gelukkig is er hier nog weinig van te merken.

Misschien volgend jaar maar eens een kringlooptour organiseren :) 
Winkelen met het rijke wijf.

Reacties

  1. Dat is een geweldige aankoop, ik denk geluks-laarzen, waar je nog een Kring"loop" zal doen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, ze voelen zeker als geluks-laarzen Elly. En dat komt goed uit, want we kunnen hier wel wat geluk gebruiken.

      Verwijderen
  2. haha, ik doe meteen mee met zo'n tour. Wat een mooie laarzen, en wat een bedrag! In de kringloopwinkels bij ons in de buurt vind je dat inderdaad allang niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Ja, echt fijn. Ik heb een zelfde kleur bruine leren riem en nog een jasje, dus het is weer heerlijk combineren.

      Verwijderen
  4. Wow, wat een superkoopje! Veel ´loop´geluk ermee hoor.
    Hier 2 kringloopwinkels maar kom er nooit. Toch ook maar eens gaan rondsnuffelen daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je loopt je roeping mis.. Personal shop assistent bij de Kringloop.. Ga graag mee met je op tour, eens kijken of het voor heren ook zo leuk shoppen is.. Heb het idee dat vrouwen sneller iets terug brengen en wij mannen alles tot op de draad verslijten of als werkkleding afdragen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, nou of dat mijn roeping is Arie. Maar lijkt mij leuk wanneer je mee gaat op tour. Het aanbod voor herenkleding is wel beduidend minder. Dat zou kunnen liggen aan wat jij aangeeft.

      Verwijderen
  6. Mooie laarzen!! Ik geloof dat ik nog steeds niet de juiste kringloopwinkels gevonden heb... Overigens moet ik die in ons dorp (dat zou één van de grootste in Noord-Nederland moeten zijn) nog wel bezoeken. Misschien dat ik dan óók ineens mooie koopjes ga scoren!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Woonboerderij van mijn ouders te koop in Kolham

Huis te koop in Kolham Sinds vandaag opnieuw op Funda.  Met betere foto’s :) en een verlaagde prijs. De boerderij van mijn ouders in Kolham. Ruim 340 m2 woonoppervlakte. Plus een heerlijke tuin. En ja, ik heb hier in geen tijden iets gepost.  Het is/was een bewogen jaar. Hopelijk is er binnenkort een nieuwe eigenaar voor het huis van mijn ouders. Iemand die het zijn/haar eigen vorm gaat geven. Link naar Funda voor het huis te koop in Kolham  Update: Het huis is verkocht :) De akte is in januari 2024 gepasseerd.

Nieuwe 7 dagen weekend website en ik blog weer

www.7dagenweekend.nl  Nou het duurde even twee jaren :) In november 2021 stopte ik met full-time werken. Veel plannen had ik. Heerlijk wakker worden zonder wekker. Mij richten op het huis. De moestuin, mijn cursussen, creativiteit, opleidingen en nog andere dingen. Er gebeurden veel ongeplande, onverwachte en onprettige dingen.  Gelukkig ook veel mooie dingen hoor.  Uiteraard wel heel dankbaar voor alle tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nu helaas niet meer zijn. Ook voor de tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nog wel zijn :) Waar mijn hulp welkom was.  En nu voel ik weer ruimte. Plus behoefte om te bloggen.  Vandaag legde ik de laatste hand (ja voor nu :)) aan de nieuwe website van Martijn en mij. www.7dagenweekend.nl Oh ja en natuurlijk hebben we ook iets leuks bedacht als bedankje voor het inschrijven op onze nieuwe mailinglijst. Zes fundamentele vragen uit het boek Goed omgaan met geld van Pierre Pradervand. Je krijgt het PDF bestand door je gegevens hi

Als alles kan, wat kies je dan?

Het is al bijna weer lente Tsjonge, de eerste weken van het nieuwe jaar zijn voorbij gevlogen. Heb je: je woord van het jaar je vision board je mindmap je wensen en doelen etc. etc. allemaal al in kaart gebracht :)  Ik ga mijn 'vision board' tekenen. Mijn woord van het jaar is: AVONTUUR Cursus- en challenge verknettering Het einde van 2023 en het begin van 2024 merkte ik dat ik in mijn eigen 'valkuil' stapte.  Want ik meldde mij voor de ene na de andere cursus en challenge aan. In plaats van ontspannen te kiezen voor hetgeen ik echt zin had om te doen. Vorige week luisterde en keek ik op 1,5 keer de snelheid '6 van 12 Masterclasses' die ruim 2 uren duurden. Hai... Ik raakte op een gegeven moment zo geïrriteerd van mijn eigen gedrag. Want, ja, hele interessante informatie. Maar nee, niet mijn stijl van 'les geven en zakendoen'. Maar 'iedereen' die de stappen had gevolgd was 'zo succesvol'. Alleen als je 1 ding zou kiezen en het hele plan z