Doorgaan naar hoofdcontent

De 3 geheimen voor het maken van een Vision Board

Mijn ingelijste vision board

Veel goed nieuws hier in huize Rijke Wijf. 
M. heeft te horen gekregen dat hij in 2018 in een leuk nieuw dienstverband, zijn werkgever nog een jaar mag verblijden met zijn aanwezigheid (en werkzaamheden uiteraard). Jihaaaa!

Daarnaast ga ik samen met een vriendin van mij een workshop te geven. 
Het maken van een vision board. (Oftewel collage met plaatjes en teksten van doelen, wensen en dromen). 

Die maken wij allebei al jaaaren. Wanneer je hier al langer leest, dan zijn de zaken die wij 'gemanifesteerd' hebben (modewoord hoor, dat manifesteren :)) mede veroorzaakt door het gebruik van een 'vision board'. 

We hadden het er twee weken geleden over hoe leuk we dat vinden om te maken. En om anderen hiermee te inspireren om het ook te doen.
We besloten onze 'krachten' te bundelen. Want ik ben erg goed in het bedenken van dingen haha, om ze vervolgens om de mega stapel van andere goede ideeën die ook voorbij kwamen te leggen. Nu hebben we een datum geprikt, gave locatie gevonden en moest ik wel aan de slag.

Uiteraard kan iedereen ook zelf makkelijk een Vision Board maken.
Want men neme een stapel tijdschriften. Een stuk papier, lijm en een schaar. 
Plaatjes en teksten uitzoeken. Knippen en scheuren.
Leuke compositie maken en plakken maar. 
Op een plek ophangen waar je er elke dag naar kijkt. Klaar is Klara.
Geen workshop voor nodig.

Waarom wij die dan wel gaan geven? 
Nou... omdat wij gebruik maken van '3 geheimen', waardoor er de laatste tijd veel positieve dingen onze kant uitkomen in een razend snel tempo. 
Hoe leuk is dat? 

Reacties

  1. O wat jammer. Ik was graag gekomen maar het tijdstip past me niet, is namelijk een werkdag! Mochten jullie ook nog een workshop op een andere dag (in het weekend?) organiseren dan kom ik graag!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Snap ik Karin, ik hou je op de hoogte van een mogelijke nieuwe datum.

      Verwijderen
  2. Wat tof dat je dit gaat doen! En goed nieuws van M! Mijn vision board hangt hier ook goed in zicht en het lijkt erop dat sommige dingen erop misschien wel helemaal niet zo lang op zich laten wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf! Altijd fijn te lezen dat een vision board werkt ;) Je doet ook veel interessante en gave dingen de laatste tijd

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Woonboerderij van mijn ouders te koop in Kolham

Huis te koop in Kolham Sinds vandaag opnieuw op Funda.  Met betere foto’s :) en een verlaagde prijs. De boerderij van mijn ouders in Kolham. Ruim 340 m2 woonoppervlakte. Plus een heerlijke tuin. En ja, ik heb hier in geen tijden iets gepost.  Het is/was een bewogen jaar. Hopelijk is er binnenkort een nieuwe eigenaar voor het huis van mijn ouders. Iemand die het zijn/haar eigen vorm gaat geven. Link naar Funda voor het huis te koop in Kolham  Update: Het huis is verkocht :) De akte is in januari 2024 gepasseerd.

Nieuwe 7 dagen weekend website en ik blog weer

www.7dagenweekend.nl  Nou het duurde even twee jaren :) In november 2021 stopte ik met full-time werken. Veel plannen had ik. Heerlijk wakker worden zonder wekker. Mij richten op het huis. De moestuin, mijn cursussen, creativiteit, opleidingen en nog andere dingen. Er gebeurden veel ongeplande, onverwachte en onprettige dingen.  Gelukkig ook veel mooie dingen hoor.  Uiteraard wel heel dankbaar voor alle tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nu helaas niet meer zijn. Ook voor de tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nog wel zijn :) Waar mijn hulp welkom was.  En nu voel ik weer ruimte. Plus behoefte om te bloggen.  Vandaag legde ik de laatste hand (ja voor nu :)) aan de nieuwe website van Martijn en mij. www.7dagenweekend.nl Oh ja en natuurlijk hebben we ook iets leuks bedacht als bedankje voor het inschrijven op onze nieuwe mailinglijst. Zes fundamentele vragen uit het boek Goed omgaan met geld van Pierre Pradervand. Je krijgt het PDF bestand door je gegevens hi

Als alles kan, wat kies je dan?

Het is al bijna weer lente Tsjonge, de eerste weken van het nieuwe jaar zijn voorbij gevlogen. Heb je: je woord van het jaar je vision board je mindmap je wensen en doelen etc. etc. allemaal al in kaart gebracht :)  Ik ga mijn 'vision board' tekenen. Mijn woord van het jaar is: AVONTUUR Cursus- en challenge verknettering Het einde van 2023 en het begin van 2024 merkte ik dat ik in mijn eigen 'valkuil' stapte.  Want ik meldde mij voor de ene na de andere cursus en challenge aan. In plaats van ontspannen te kiezen voor hetgeen ik echt zin had om te doen. Vorige week luisterde en keek ik op 1,5 keer de snelheid '6 van 12 Masterclasses' die ruim 2 uren duurden. Hai... Ik raakte op een gegeven moment zo geïrriteerd van mijn eigen gedrag. Want, ja, hele interessante informatie. Maar nee, niet mijn stijl van 'les geven en zakendoen'. Maar 'iedereen' die de stappen had gevolgd was 'zo succesvol'. Alleen als je 1 ding zou kiezen en het hele plan z