Doorgaan naar hoofdcontent

Kleine vergissing

Penspletter. Omdat ik dol ben op schrijven, las ik pen spletter en dacht, wat is dat? Maar het is pens pletter hahaha. (zie de reacties bij mijn vorige blog).

Nou, ik heb na mijn detoxkuur niet echt iets nodig om mijn pens te pletten. Mijn broek die eerst niet paste past nog steeds. (Gisteren moest ik natuurlijk tig combi's Maar als zeer onsportief wief zit ik nog niet echt heel strak in mijn vel. Om al die lellen toch een beetje toonbaar te houden onder een jurkje draag ik zo'n broekje. Ik heb hele leuke gekleurde gekocht in Amerika. Ik zal jullie de foto's besparen hoor.

Ik lig hier in het hotel bij S.chiphol dit blogje te typen. De kleine vergissing zat in de prijs voor de overnachting. In mijn gedachten was het 80 euro. Het bleek 136 euro te zijn :( Geen idee hoe ik bij die 80 euro kwam. M. zei, nou volgende keer maar weer bij mijn ouders logeren... 

Ondertussen kijken we een dubbeltje op zijn kant. Nou dan valt mijn vergissing wel mee. Wie heeft het gezien? Een handtekening vervalsen om een lening tegen een lager percentage rente te krijgen. Oei.... Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden.

Nou, om 6.00 uur vertrekt ons busje naar het vliegveld. Ieks... Maar het vooruitzicht van 26 tot 27 graden maakt veel goed. (Ja, ik wrijf het er nog even in :)) Dus ik ga zo lekker slapen. 

Reacties

  1. Haha! Echt honderd keer het woord gelezen om door te krijgen wat het nu betekende. Goeie! Die houden we er in ;-)
    Goede reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het ook gezien ja, heel apart... Wat ik ook wel wat kort door de bocht vond, was dat hij dan z'n baan kwijt was. Hoewel zo'n bedrijf er ms ook weer geen boodschap aan heeft wie het doet, maar meer dat het gebeurt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Woonboerderij van mijn ouders te koop in Kolham

Huis te koop in Kolham Sinds vandaag opnieuw op Funda.  Met betere foto’s :) en een verlaagde prijs. De boerderij van mijn ouders in Kolham. Ruim 340 m2 woonoppervlakte. Plus een heerlijke tuin. En ja, ik heb hier in geen tijden iets gepost.  Het is/was een bewogen jaar. Hopelijk is er binnenkort een nieuwe eigenaar voor het huis van mijn ouders. Iemand die het zijn/haar eigen vorm gaat geven. Link naar Funda voor het huis te koop in Kolham  Update: Het huis is verkocht :) De akte is in januari 2024 gepasseerd.

Nieuwe 7 dagen weekend website en ik blog weer

www.7dagenweekend.nl  Nou het duurde even twee jaren :) In november 2021 stopte ik met full-time werken. Veel plannen had ik. Heerlijk wakker worden zonder wekker. Mij richten op het huis. De moestuin, mijn cursussen, creativiteit, opleidingen en nog andere dingen. Er gebeurden veel ongeplande, onverwachte en onprettige dingen.  Gelukkig ook veel mooie dingen hoor.  Uiteraard wel heel dankbaar voor alle tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nu helaas niet meer zijn. Ook voor de tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nog wel zijn :) Waar mijn hulp welkom was.  En nu voel ik weer ruimte. Plus behoefte om te bloggen.  Vandaag legde ik de laatste hand (ja voor nu :)) aan de nieuwe website van Martijn en mij. www.7dagenweekend.nl Oh ja en natuurlijk hebben we ook iets leuks bedacht als bedankje voor het inschrijven op onze nieuwe mailinglijst. Zes fundamentele vragen uit het boek Goed omgaan met geld van Pierre Pradervand. Je krijgt het PDF bestand door je gegevens hi

Als alles kan, wat kies je dan?

Het is al bijna weer lente Tsjonge, de eerste weken van het nieuwe jaar zijn voorbij gevlogen. Heb je: je woord van het jaar je vision board je mindmap je wensen en doelen etc. etc. allemaal al in kaart gebracht :)  Ik ga mijn 'vision board' tekenen. Mijn woord van het jaar is: AVONTUUR Cursus- en challenge verknettering Het einde van 2023 en het begin van 2024 merkte ik dat ik in mijn eigen 'valkuil' stapte.  Want ik meldde mij voor de ene na de andere cursus en challenge aan. In plaats van ontspannen te kiezen voor hetgeen ik echt zin had om te doen. Vorige week luisterde en keek ik op 1,5 keer de snelheid '6 van 12 Masterclasses' die ruim 2 uren duurden. Hai... Ik raakte op een gegeven moment zo geïrriteerd van mijn eigen gedrag. Want, ja, hele interessante informatie. Maar nee, niet mijn stijl van 'les geven en zakendoen'. Maar 'iedereen' die de stappen had gevolgd was 'zo succesvol'. Alleen als je 1 ding zou kiezen en het hele plan z