donderdag 22 mei 2014

Hoe belangrijk is service?

Bij nadere inspectie van de trap gisteren, bleek dat niet alles in orde was. Op een aantal plaatsen waren verkeerde (lees te lange) schroeven gebruikt. De gaten waren niet voorgeboord waardoor er beschadigingen waren.

Ik mailde de 'timmerman' en kreeg vandaag reactie. Of ik wat foto's wilde maken en doorsturen. Zo gezegd, zo gedaan. Vanavond kwam er iemand kijken en die deelde onze mening, dat het niet netjes gemonteerd was. Hij nam contact op met de eigenaar van de timmerfabriek. Die kwam zelf ook nog langs. Ter plekke herstelden ze alles waar we niet tevreden over waren. 

De eigenaar vertelde dat hij normaal met een vaste voorman werkt. Maar deze was ziek. Daarom had hij een medewerker die normaal meegaat met de voorman gestuurd, met nog iemand erbij. En hij vond het erg jammer dat het zo gegaan was. Ik was blij met de service. De rekening heb ik zonet met liefde betaald (ja, en euro's natuurlijk).

Dus mocht je ooit een trap nodig hebben, Timmerwerkplaats Huiting, raad ik van harte aan. (Nee, hiervoor krijg ik geen extra korting of iets anders :)) 

Voor mij is service heel belangrijk. Met de verschillende bedrijven die bij ons werkzaamheden hebben uitgevoerd heb ik ook al wel slechte service gehad. Dat laat ik uiteraard weten aan een bedrijf. Zo loopt er nog een kwestie inzake de electrici├źn die de nieuwe meterkast kwam plaatsen en de zonnepanelen kwam aansluiten. Panelen die trouwens vandaag 15 kWh hebben opgeleverd :) Jihaa.

Helaas heb ik vanavond zelf niet veel kunnen klussen. Morgen weer 'naar school' in Zwolle. Morgenavond maar weer verder kijken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten