Doorgaan naar hoofdcontent

20% korting op alles

Donderdagavond haalden man en ik een badmeubel. Die van 25 euro, waar ik eerder over schreef. We leenden mijn moeders auto en reden vol goede moed een half uurtje naar het opgegeven adres. De hoogzwangere vrouw des huizes deed open en vertelde dat haar man alles had klaargelegd maar er zelf niet was.

De verkopers hadden een nieuwe badkamer laten zetten. De oude inrichting lag in het kamertje ernaast. Alles uit elkaar geschroefd. Met werkelijk een loodzwaar blad met dubbele wasbakken. Gezien de zwangere vrouw niet mocht tillen (van mij), moest manlief, die ook officieel nog niet mocht tillen aan de bak. Nou, dat ging allemaal net goed. We zijn wel 35 minuten bezig geweest om alles te passen en te meten in de auto. Gelukkig was mijn vader nog in ons nieuwe huis aan't klussen, dus kon hij helpen uitladen :) Het ligt in de garage en  ik ben benieuwd of we het allemaal gaat passen straks. Voor het geld kunnen we ons er in ieder geval geen buil aan vallen.

Rond 22.00 uur die donderdagavond waagde ik me nog even aan de studie. Want, ik bleek over het hoofd te hebben gezien dat ik ook les twee voor moest bereiden. Slik. Om 23.38 uur hield ik het voor gezien. 
Gisteren was dan mijn eerste les, in Zwolle. Onderweg ook de boeken nog even doorgenomen. Het was een bijzondere dag. Gelukkig veel gelachen met mijn medecursisten. Helaas is er met onze gemaakte opdrachten helemaal niets gedaan. Dus alle stress van die donderdag voor niets. 

Gisteravond na een dagje school toch nog twee uurtjes geklust. Onze slaapkamer krijgt meer en meer vorm. Gelukkig maar.

Vanmorgen kon ik uitslapen. We hadden een feestje van mijn nichtje vandaag. Samen met mijn ouders zijn we daar vanmiddag heen geweest. We hadden gelukkig prachtig weer erbij en hebben de hele middag buiten gezeten. Mijn zomerkleding heb ik maar weer uit de verhuisdoos geplukt, haha.

Nu is het tijd voor een ontspanningstheetje en een serie op uitzending gemist.
Nog even kijken welke serie. Morgen is de plaatselijke G.amma open. Die geeft 20% korting op alles. Ik vraag me wel eens af of ik me dan bekocht moet voelen op de dagen dat er geen korting geldt?

We gaan kijken voor wat dingen. In de woonkamer ligt nu een lelijke kleur laminaat. (Daar kijken we in onze flat ook al 14 jaar tegenaan). Maar het ligt er wel strak in. Nu willen we zien of Flexxfloors eventueel wat is. En wat 'dat grapje' dan gaat kosten. Het mooist zou ik een houten vloer vinden. Het liefst, dat wat we in de keuken hebben doortrekken naar de gang en kamer. Maargoed, maar eens even zien. Want we hebben steeds meer wensen :)
Fijne zondag alvast. Hopelijk is het bij jullie morgen ook prachtig weer. Geniet van de korte nacht. Morgenavond hebben we er profijt van.

Reacties

  1. Hier hebben we het ook zo gedaan. Sommige dingen van MP en andere dingen op kortingsdagen. Straksmet pinksteren enz. hebben de bouwmarkten ook steeds kortingsacties. Vroege vogelacties enz.
    Heb je een Hornbach in de buurt, of ga je naar familie toe waar er een in de buurt is, ga er dan kijken. Soms vind je daar dingen die ook echt schelen met het assortiment van de Praxis, Formido, Karwei en Gamma.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Woonboerderij van mijn ouders te koop in Kolham

Huis te koop in Kolham Sinds vandaag opnieuw op Funda.  Met betere foto’s :) en een verlaagde prijs. De boerderij van mijn ouders in Kolham. Ruim 340 m2 woonoppervlakte. Plus een heerlijke tuin. En ja, ik heb hier in geen tijden iets gepost.  Het is/was een bewogen jaar. Hopelijk is er binnenkort een nieuwe eigenaar voor het huis van mijn ouders. Iemand die het zijn/haar eigen vorm gaat geven. Link naar Funda voor het huis te koop in Kolham  Update: Het huis is verkocht :) De akte is in januari 2024 gepasseerd.

Nieuwe 7 dagen weekend website en ik blog weer

www.7dagenweekend.nl  Nou het duurde even twee jaren :) In november 2021 stopte ik met full-time werken. Veel plannen had ik. Heerlijk wakker worden zonder wekker. Mij richten op het huis. De moestuin, mijn cursussen, creativiteit, opleidingen en nog andere dingen. Er gebeurden veel ongeplande, onverwachte en onprettige dingen.  Gelukkig ook veel mooie dingen hoor.  Uiteraard wel heel dankbaar voor alle tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nu helaas niet meer zijn. Ook voor de tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nog wel zijn :) Waar mijn hulp welkom was.  En nu voel ik weer ruimte. Plus behoefte om te bloggen.  Vandaag legde ik de laatste hand (ja voor nu :)) aan de nieuwe website van Martijn en mij. www.7dagenweekend.nl Oh ja en natuurlijk hebben we ook iets leuks bedacht als bedankje voor het inschrijven op onze nieuwe mailinglijst. Zes fundamentele vragen uit het boek Goed omgaan met geld van Pierre Pradervand. Je krijgt het PDF bestand door je gegevens hi

Als alles kan, wat kies je dan?

Het is al bijna weer lente Tsjonge, de eerste weken van het nieuwe jaar zijn voorbij gevlogen. Heb je: je woord van het jaar je vision board je mindmap je wensen en doelen etc. etc. allemaal al in kaart gebracht :)  Ik ga mijn 'vision board' tekenen. Mijn woord van het jaar is: AVONTUUR Cursus- en challenge verknettering Het einde van 2023 en het begin van 2024 merkte ik dat ik in mijn eigen 'valkuil' stapte.  Want ik meldde mij voor de ene na de andere cursus en challenge aan. In plaats van ontspannen te kiezen voor hetgeen ik echt zin had om te doen. Vorige week luisterde en keek ik op 1,5 keer de snelheid '6 van 12 Masterclasses' die ruim 2 uren duurden. Hai... Ik raakte op een gegeven moment zo geïrriteerd van mijn eigen gedrag. Want, ja, hele interessante informatie. Maar nee, niet mijn stijl van 'les geven en zakendoen'. Maar 'iedereen' die de stappen had gevolgd was 'zo succesvol'. Alleen als je 1 ding zou kiezen en het hele plan z