Doorgaan naar hoofdcontent

Geld tellen

Naar aanleiding van mijn blogpost van gisteren, mijn Duits/Oekraïnse (schrijf ik dat wel goed?) wellicht nep site, heb ik uiteraard ook wat twijfels of het echt is.

Ik ben druk aan het geld tellen haha, want ik heb al weer over de 200 euro staan. Mathijs wees me er op dat het niet mogelijk is een PayPal account volledig te maken. En ja, het lijkt te simpel voor woorden.

Maar wat als het wel waar is....

Ik klik nog even door, ik wacht nog wel even met uit laten betalen.
Zal een berichtje sturen over het aanpassen van mijn PP account.
Een ieder die zich aanmeldt doet dit op eigen 'risico'.

Denk er goed om dat je een ander wachtwoord voor het account aanmaakt dan dat je voor je PayPal of Payza hebt. Voor alle zekerheid.

Dan kan ik vanavond ook weer rustig slapen. Uiteraard laat ik het weten zodra ik het geld bijgeschreven heb staan op mijn account.

Reacties

  1. General IP Information

    IP: 46.28.68.18
    Decimal: 773604370
    Hostname: sontore.com
    ISP: ITL Company
    Organization: Uaservers Network
    Services: None detected
    Type:
    Assignment: Static IP
    Blacklist:
    Geolocation Information

    Country: Ukraine
    Latitude: 49 (49° 0′ 0.00″ N)
    Longitude: 32 (32° 0′ 0.00″ E)

    reken er maar niet op dat ze betalen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou je dan niet eerst een uitbetaling aanvragen voor je verder klikt? Zonde van je tijd als het inderdaad een nep iets is?
    En je kunt de eurootjes dan maar al vast op je rek hebben staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Eurootje ik heb een uitbetaling aangevraagd van mijn eerste 100 euro, zodra die binnen is vraag ik de rest aan

      Verwijderen
  3. Ik kwam in ieder geval dit tegen:
    http://www.scamadviser.com/check-website/umfragenews.com

    Toch even uitkijken dus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Jantine daar had mijn zwager me ook op gewezen. Ik kijk uit en adviseer anderen dat ook te doen

      Verwijderen
    2. Ja, doe ik toch ook even. Al hoop ik ook nog steeds een beetje dat het wel klopt ;-)

      Verwijderen
  4. scamadvisor zegt niet veel dus laat je niet misleiden door die site... in mijn ogen is het zelfs een soort van adsense scam...

    Ip adressen kan je zo na trekken... gewoon in het dos cmd menu op je pc... daar type je: nslookup met website adres en voila het ip adres

    daarna zijn er genoeg sites die ip adressen kunnen zoeken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik het goed zie, wordt de uitbetalingsgrens steeds verhoogd. Was dat eerst nog iets van 120€, nu is het al €350. Kom je er dan ooit wel eens aan toe, vraag ik me af? Ik klik overigens nog wel even, proberen kan geen kwaad. Maar ik verwacht er niet echt iets van.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Woonboerderij van mijn ouders te koop in Kolham

Huis te koop in Kolham Sinds vandaag opnieuw op Funda.  Met betere foto’s :) en een verlaagde prijs. De boerderij van mijn ouders in Kolham. Ruim 340 m2 woonoppervlakte. Plus een heerlijke tuin. En ja, ik heb hier in geen tijden iets gepost.  Het is/was een bewogen jaar. Hopelijk is er binnenkort een nieuwe eigenaar voor het huis van mijn ouders. Iemand die het zijn/haar eigen vorm gaat geven. Link naar Funda voor het huis te koop in Kolham  Update: Het huis is verkocht :) De akte is in januari 2024 gepasseerd.

Nieuwe 7 dagen weekend website en ik blog weer

www.7dagenweekend.nl  Nou het duurde even twee jaren :) In november 2021 stopte ik met full-time werken. Veel plannen had ik. Heerlijk wakker worden zonder wekker. Mij richten op het huis. De moestuin, mijn cursussen, creativiteit, opleidingen en nog andere dingen. Er gebeurden veel ongeplande, onverwachte en onprettige dingen.  Gelukkig ook veel mooie dingen hoor.  Uiteraard wel heel dankbaar voor alle tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nu helaas niet meer zijn. Ook voor de tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nog wel zijn :) Waar mijn hulp welkom was.  En nu voel ik weer ruimte. Plus behoefte om te bloggen.  Vandaag legde ik de laatste hand (ja voor nu :)) aan de nieuwe website van Martijn en mij. www.7dagenweekend.nl Oh ja en natuurlijk hebben we ook iets leuks bedacht als bedankje voor het inschrijven op onze nieuwe mailinglijst. Zes fundamentele vragen uit het boek Goed omgaan met geld van Pierre Pradervand. Je krijgt het PDF bestand door je gegevens hi

Als alles kan, wat kies je dan?

Het is al bijna weer lente Tsjonge, de eerste weken van het nieuwe jaar zijn voorbij gevlogen. Heb je: je woord van het jaar je vision board je mindmap je wensen en doelen etc. etc. allemaal al in kaart gebracht :)  Ik ga mijn 'vision board' tekenen. Mijn woord van het jaar is: AVONTUUR Cursus- en challenge verknettering Het einde van 2023 en het begin van 2024 merkte ik dat ik in mijn eigen 'valkuil' stapte.  Want ik meldde mij voor de ene na de andere cursus en challenge aan. In plaats van ontspannen te kiezen voor hetgeen ik echt zin had om te doen. Vorige week luisterde en keek ik op 1,5 keer de snelheid '6 van 12 Masterclasses' die ruim 2 uren duurden. Hai... Ik raakte op een gegeven moment zo geïrriteerd van mijn eigen gedrag. Want, ja, hele interessante informatie. Maar nee, niet mijn stijl van 'les geven en zakendoen'. Maar 'iedereen' die de stappen had gevolgd was 'zo succesvol'. Alleen als je 1 ding zou kiezen en het hele plan z