Doorgaan naar hoofdcontent

25% rendement

Tsjonge, wat gaat de tijd snel, alweer 1 september.
Op zich vind ik de herfst best een leuk seizoen, ik ben er alleen nog niet helemaal aan toe.

Vandaag een rustige zondag. Ik heb wat uitgestelde dingen gedaan. Mijn nieuwe spijkerbroek korter gemaakt. Een knoop aangezet bij andere broek. Niet echt mijn hobby, dat verstelwerk. Maakt wel dat ik weer leuke dingen heb om te dragen deze week naar het werk.

Een ander programma (waar ik al aan meedoe, maar waar ik nog niets van op mijn blog heb geschreven) is daarentegen op 20 augustus gestart met iets nieuws. Dat loopt leuk en snel. Rendement is gegarandeerd 25%. En de inleg is maar 10 dollar, per 'share'. Hoe snel het gaat is nog even afwachten. Bij interesse zal ik verder berichten zodra de eerste verdiensten er echt zijn.

Morgen is dan de dag dat manlief om 9.00 uur beginnen mag. We hebben vanavond bewust wat later gegeten. Om vast een beetje te wennen. Ik zal zo kijken wat het diner voor morgenavond wordt. Of een pasta met tonijn (altijd goed en makkelijk). Of rijst met boontjes en vegetarische ballen. Maar dan mis ik nog kroepoek en pinda saus. (Ben nog niet helemaal ingesteld op alle ingrediënten in huis hebben :))

Reacties

  1. 25 % rendement klinkt als een pyramide-constructie, pas maar op...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was ook mijn eerste idee vooral omdat je eerst 10 euro moet inleggen....liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is geen inleg... maar daar was ik ook niet erg duidelijk in op mijn blog...

      Verwijderen
  3. Ben wel benieuwd naar dat programma, ik zou ook denken dat het een pyramide-constructie is, maar misschien zit ik er wel helemaal naast!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig zit je er helemaal naast. Vandaag met de opbrengsten weer twee 'shares' bijgekocht.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Woonboerderij van mijn ouders te koop in Kolham

Huis te koop in Kolham Sinds vandaag opnieuw op Funda.  Met betere foto’s :) en een verlaagde prijs. De boerderij van mijn ouders in Kolham. Ruim 340 m2 woonoppervlakte. Plus een heerlijke tuin. En ja, ik heb hier in geen tijden iets gepost.  Het is/was een bewogen jaar. Hopelijk is er binnenkort een nieuwe eigenaar voor het huis van mijn ouders. Iemand die het zijn/haar eigen vorm gaat geven. Link naar Funda voor het huis te koop in Kolham  Update: Het huis is verkocht :) De akte is in januari 2024 gepasseerd.

Nieuwe 7 dagen weekend website en ik blog weer

www.7dagenweekend.nl  Nou het duurde even twee jaren :) In november 2021 stopte ik met full-time werken. Veel plannen had ik. Heerlijk wakker worden zonder wekker. Mij richten op het huis. De moestuin, mijn cursussen, creativiteit, opleidingen en nog andere dingen. Er gebeurden veel ongeplande, onverwachte en onprettige dingen.  Gelukkig ook veel mooie dingen hoor.  Uiteraard wel heel dankbaar voor alle tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nu helaas niet meer zijn. Ook voor de tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nog wel zijn :) Waar mijn hulp welkom was.  En nu voel ik weer ruimte. Plus behoefte om te bloggen.  Vandaag legde ik de laatste hand (ja voor nu :)) aan de nieuwe website van Martijn en mij. www.7dagenweekend.nl Oh ja en natuurlijk hebben we ook iets leuks bedacht als bedankje voor het inschrijven op onze nieuwe mailinglijst. Zes fundamentele vragen uit het boek Goed omgaan met geld van Pierre Pradervand. Je krijgt het PDF bestand door je gegevens hi

Als alles kan, wat kies je dan?

Het is al bijna weer lente Tsjonge, de eerste weken van het nieuwe jaar zijn voorbij gevlogen. Heb je: je woord van het jaar je vision board je mindmap je wensen en doelen etc. etc. allemaal al in kaart gebracht :)  Ik ga mijn 'vision board' tekenen. Mijn woord van het jaar is: AVONTUUR Cursus- en challenge verknettering Het einde van 2023 en het begin van 2024 merkte ik dat ik in mijn eigen 'valkuil' stapte.  Want ik meldde mij voor de ene na de andere cursus en challenge aan. In plaats van ontspannen te kiezen voor hetgeen ik echt zin had om te doen. Vorige week luisterde en keek ik op 1,5 keer de snelheid '6 van 12 Masterclasses' die ruim 2 uren duurden. Hai... Ik raakte op een gegeven moment zo geïrriteerd van mijn eigen gedrag. Want, ja, hele interessante informatie. Maar nee, niet mijn stijl van 'les geven en zakendoen'. Maar 'iedereen' die de stappen had gevolgd was 'zo succesvol'. Alleen als je 1 ding zou kiezen en het hele plan z