Doorgaan naar hoofdcontent

Investering van 1997 euro

Afgelopen dinsdag volgde ik een webinar. Over internetmarketing. 
Een onderwerp waar ik zeer veel interesse in heb en graag nog veel meer mee zou willen doen.
Nu doe ik zo hap-snap iets. Met als gevolg ook hap-snap inkomsten daaruit.
Degene die het webinar gaf, ken ik persoonlijk en 'volg' ik al jaren. 
Hij is zeer succesvol en doet erg veel leuke dingen met het geld wat hij verdient.

Manlief luisterde en keek ook mee naar het webinar. En zoals bijna altijd bij de gratis webinars, kwam er een aanbod. In plaats van 2997 euro was het nu 'maar' 1997 euro. (Of 12 betalingen van 197 euro).

De klok op de website met de aanbieding gaf ik rode minuten de aftikkende tijd aan. 30 minuten om te beslissen. Met klotsende oksels heb ik het gedaan... 
Een investering van 1997 euro.

Brengt het spaarsaldo op 3053 euro..... (slik)

Eerste online verdiensten 7,70 euro
Het begin is er.

Wat is de grootste investering die jullie ooit gedaan hebben om daarmee weer geld te kunnen verdienen?


Reacties

  1. Je bent in een oude reclametruc getrapt, dame!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, grappig dat je dat een reclame truc vindt. Eerdere investeringen voor workshops en cursussen heb ik binnen enkele maanden terugverdiend. Dat zal hiermee ook het geval zijn.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Net weer 1,50 euro verdiend :) En $ 7,14 Nog niet officieel begonnen met de workshop.

      Verwijderen
  3. Ik hoop dat dat een juiste investering was en dat je er ook daadwerkelijk mee gaat verdienen. Ik zou dat niet durven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor je eerlijke reactie. Ik heb gelukkig, ondanks alle ervaringen in het verleden, wel vertrouwen gehouden. Ik vind het wel spannend hoor. Voel nu ook erg de verplichting om van de workshop zoveel mogelijk in zo een korte tijd mogelijk te leren en toe te passen.

      Verwijderen
  4. Pittig! Dit soort dingen zijn inderdaad reclametrucs, MAAR: je kunt je geld prima terug verdienen. Dat ligt echt helemaal aan jezelf. Veel mensen doen dit soort investeringen in de hoop dat ze hét gouden idee ontdekken. Dat halen ze er vervolgens niet echt uit, ze doen er niet zoveel meer mee en weg investering. Maar als je wél het principe oppikt en bereid bent flink te werken, dan is het gewoon een beproefde methode die je geld oplevert.

    Ik heb zelf wel eens geïnvesteerd in z'n club, dat was iets van €500, maar dat was weggegooid geld. Er was weinig begeleiding en ik kon mezelf er weinig toe zetten om er wat mee te doen. Ik vond de benadering die gepromoot werd niet echt aantrekkelijk, maar werd wel aangetrokken door haar verhalen over tonnen verdienen enzo. Dat was een duidelijke instinker. Nu overweeg ik om een extra opleiding te doen, die kost zo'n €2000. Dat is meer in de richting van NLP en dus ook gedrags-/denkveranderingen. Dat geld denk ik wel terug te kunnen verdienen, omdat het niet zozeer gaat om een lijstje met acties dat je moet opvolgen, maar om kennis die je helpt om je eigen valkuilen te herkennen, te erkennen en ze dicht te mieteren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij heb ik zo'n vermoeden bij wie dit is. Volgens mij prima workshops inderdaad en of je het geld eruit haalt heb je natuurlijk helemaal zelf in de hand.
    Je hebt het over je verdiensten en ik was benieuwd waar je momenteel nu (online) geld mee verdient? Kon er niet direct iets over vinden op je blog?

    Wel hele interessante verhalen en geven inspiratie en motivatie om hetzelfde te bereiken. Grt Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Frank, dank je voor je compliment :) Wil je me mailen op hetrijkewijf@gmail.com ?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Woonboerderij van mijn ouders te koop in Kolham

Huis te koop in Kolham Sinds vandaag opnieuw op Funda.  Met betere foto’s :) en een verlaagde prijs. De boerderij van mijn ouders in Kolham. Ruim 340 m2 woonoppervlakte. Plus een heerlijke tuin. En ja, ik heb hier in geen tijden iets gepost.  Het is/was een bewogen jaar. Hopelijk is er binnenkort een nieuwe eigenaar voor het huis van mijn ouders. Iemand die het zijn/haar eigen vorm gaat geven. Link naar Funda voor het huis te koop in Kolham  Update: Het huis is verkocht :) De akte is in januari 2024 gepasseerd.

Nieuwe 7 dagen weekend website en ik blog weer

www.7dagenweekend.nl  Nou het duurde even twee jaren :) In november 2021 stopte ik met full-time werken. Veel plannen had ik. Heerlijk wakker worden zonder wekker. Mij richten op het huis. De moestuin, mijn cursussen, creativiteit, opleidingen en nog andere dingen. Er gebeurden veel ongeplande, onverwachte en onprettige dingen.  Gelukkig ook veel mooie dingen hoor.  Uiteraard wel heel dankbaar voor alle tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nu helaas niet meer zijn. Ook voor de tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nog wel zijn :) Waar mijn hulp welkom was.  En nu voel ik weer ruimte. Plus behoefte om te bloggen.  Vandaag legde ik de laatste hand (ja voor nu :)) aan de nieuwe website van Martijn en mij. www.7dagenweekend.nl Oh ja en natuurlijk hebben we ook iets leuks bedacht als bedankje voor het inschrijven op onze nieuwe mailinglijst. Zes fundamentele vragen uit het boek Goed omgaan met geld van Pierre Pradervand. Je krijgt het PDF bestand door je gegevens hi

Als alles kan, wat kies je dan?

Het is al bijna weer lente Tsjonge, de eerste weken van het nieuwe jaar zijn voorbij gevlogen. Heb je: je woord van het jaar je vision board je mindmap je wensen en doelen etc. etc. allemaal al in kaart gebracht :)  Ik ga mijn 'vision board' tekenen. Mijn woord van het jaar is: AVONTUUR Cursus- en challenge verknettering Het einde van 2023 en het begin van 2024 merkte ik dat ik in mijn eigen 'valkuil' stapte.  Want ik meldde mij voor de ene na de andere cursus en challenge aan. In plaats van ontspannen te kiezen voor hetgeen ik echt zin had om te doen. Vorige week luisterde en keek ik op 1,5 keer de snelheid '6 van 12 Masterclasses' die ruim 2 uren duurden. Hai... Ik raakte op een gegeven moment zo geïrriteerd van mijn eigen gedrag. Want, ja, hele interessante informatie. Maar nee, niet mijn stijl van 'les geven en zakendoen'. Maar 'iedereen' die de stappen had gevolgd was 'zo succesvol'. Alleen als je 1 ding zou kiezen en het hele plan z