Doorgaan naar hoofdcontent

Van ruilen kwam geen huilen.

C13 met haar Ceetjes











Mama Cee
Er waren eens heel veel #Ceetjes Met een mega C als moeder (nouja, zoiets). Mega C vond dat de #Ceetjes wel het huis mochten verlaten. 

Ze (nouja ik) plaatste een aantal in een webwinkel en zo vond Jeetje dit Ceetje. (foto) Jeetjes moeder Janita heeft naast een gaaf blog ook allerhande andere vaardigheden. Ook zij twittert dat het een lieve lust is.... 

Fietszadelhoesje 
En zo zag Vrouw Haaksma de foto van Ceetje en wilde er ook wel een adopteren. Dat werd een spontane ruilactie, want ik wilde HEEL graag een uniek fietszadelhoesje (FZH).

Van Vrouw Haaksma
een geweldig fiets
zadel hoesje (FZH)
Nu heeft Vrouw Haaksma wel een van de wildere Ceetjes (foto) helaas. Beetje een pubergeval. Dus daar heeft ze heel wat mee te stellen.

Door de twitteritus van bovenstaande vrouw, kwam ik OOK opnieuw in contact met Jet. (Ooit kreeg ik al zomaar hele leuke post van haar, spontaan). Haar Ceetje heeft mega geluk. Ze mag werkelijk overal mee naar toe. En ik moet zeggen (ik heb namelijk het oudere zusje van dit Ceetje, dat ze ook wel erg fotogeniek is hoor. Hier is ze te bewonderen.
Er is zelfs een eigen twitteraccount van de 2 Ceetjes

En kijk eens wat voor leuks ik kreeg....

Van Jet, enveloppen, cadeau
doosjes en een gehaakte
onderzetter.
Door alle foto's die via twitter de wereld 'ingeslingerd' werden, twijfelde Marike van Designseekers over eventuele 'adoptie'.
Overtuigd door de andere eigenaressen ging er ook een Ceetje haar kant uit.

Ze dacht dat ze niets te ruilen had. Duh, met een hele webwinkel vol was dat natuurlijk een hele rare gedachte. Dus ben ik nu twee groentetuinen rijker.

Van Marike, twee pop up
tuinen. 
Ondertussen won ik nog via twitter een HARTegroet. Van een gefreakte kanarie.
En op facebook won ik een andere actie.

Met het versturen van knopen maakte ik iemand anders blij. En kreeg ik in ruil een geluksengeltje (zelfs twee, de eerste werd bijna 3 weken na datum zomaar nog bezorgd.

HARTEgroet van
Freaky Canary
Geluksengel in ruil voor
grote knopen van Daphne

















Facebook, Etsy en Pinterest
Als laatste een foto van de door mij gewonnen prijs op Facebook.
Het is een 'beer in bad' stempel.

Tarah heeft zo'n leuke winkel op Etsy.
Kijk zelf maar eens. Dus daar kocht ik ook nog een 'brood met gebakken ei en spek' stempel.

Voor wat betreft de Ceetjes, momenteel zijn er weer een aantal in de maak. Via Pinterest hebben ze hun eigen foto album. Mocht je ook leuke foto's van je Ceetje hebben, dan plaats ik ze graag als je dat wilt/goed vindt. Mail of tweet me dan de link van de foto.
Bookmark and Share

Reacties

Populaire posts van deze blog

Woonboerderij van mijn ouders te koop in Kolham

Huis te koop in Kolham Sinds vandaag opnieuw op Funda.  Met betere foto’s :) en een verlaagde prijs. De boerderij van mijn ouders in Kolham. Ruim 340 m2 woonoppervlakte. Plus een heerlijke tuin. En ja, ik heb hier in geen tijden iets gepost.  Het is/was een bewogen jaar. Hopelijk is er binnenkort een nieuwe eigenaar voor het huis van mijn ouders. Iemand die het zijn/haar eigen vorm gaat geven. Link naar Funda voor het huis te koop in Kolham  Update: Het huis is verkocht :) De akte is in januari 2024 gepasseerd.

Nieuwe 7 dagen weekend website en ik blog weer

www.7dagenweekend.nl  Nou het duurde even twee jaren :) In november 2021 stopte ik met full-time werken. Veel plannen had ik. Heerlijk wakker worden zonder wekker. Mij richten op het huis. De moestuin, mijn cursussen, creativiteit, opleidingen en nog andere dingen. Er gebeurden veel ongeplande, onverwachte en onprettige dingen.  Gelukkig ook veel mooie dingen hoor.  Uiteraard wel heel dankbaar voor alle tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nu helaas niet meer zijn. Ook voor de tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nog wel zijn :) Waar mijn hulp welkom was.  En nu voel ik weer ruimte. Plus behoefte om te bloggen.  Vandaag legde ik de laatste hand (ja voor nu :)) aan de nieuwe website van Martijn en mij. www.7dagenweekend.nl Oh ja en natuurlijk hebben we ook iets leuks bedacht als bedankje voor het inschrijven op onze nieuwe mailinglijst. Zes fundamentele vragen uit het boek Goed omgaan met geld van Pierre Pradervand. Je krijgt het PDF bestand door je gegevens hi

Als alles kan, wat kies je dan?

Het is al bijna weer lente Tsjonge, de eerste weken van het nieuwe jaar zijn voorbij gevlogen. Heb je: je woord van het jaar je vision board je mindmap je wensen en doelen etc. etc. allemaal al in kaart gebracht :)  Ik ga mijn 'vision board' tekenen. Mijn woord van het jaar is: AVONTUUR Cursus- en challenge verknettering Het einde van 2023 en het begin van 2024 merkte ik dat ik in mijn eigen 'valkuil' stapte.  Want ik meldde mij voor de ene na de andere cursus en challenge aan. In plaats van ontspannen te kiezen voor hetgeen ik echt zin had om te doen. Vorige week luisterde en keek ik op 1,5 keer de snelheid '6 van 12 Masterclasses' die ruim 2 uren duurden. Hai... Ik raakte op een gegeven moment zo geïrriteerd van mijn eigen gedrag. Want, ja, hele interessante informatie. Maar nee, niet mijn stijl van 'les geven en zakendoen'. Maar 'iedereen' die de stappen had gevolgd was 'zo succesvol'. Alleen als je 1 ding zou kiezen en het hele plan z