

Wat een schattig cadeautje... Tenminste dat vond ik zelf. Goed idee zo met een gehaakt bloemetje (in combinatie met Hema inpakpapier en roezels). En hoe vinden jullie het speelkleed voor de playmobil popjes? Was aan het testen wat ik met mijn gehaakte vierkantjes kon doen.
ze zijn zo leuk en inderdaad waar zouden ze nou niet staan overal toch,
BeantwoordenVerwijderenlieve groetjes Irma
Staat schattig inderdaad. Ook een leuk gebruik met de playmobil poppetjes! De bloemetjes staan overigens ook leuk als haaraccessoire.
BeantwoordenVerwijderen@Vlijtig Liesje Ik heb van dat korte haar :)
BeantwoordenVerwijderen@Irma heb een speldenkussen gehaakt in precies jouw kleuren.... Als ik er om denk mail ik je wel een foto
BeantwoordenVerwijderen