Doorgaan naar hoofdcontent

Ingebroken...

Twee jaar geleden werden we de trotse eigenaars van een buitenverblijf. Een lekker oubollige stacaravan. De gehele caravan van binnen voorzien van een nieuw behangetje en rood wit geblokte gordijnen. Gave partytent gekocht en een opblaasbaar zwembad...
Burgertruttelijkheid ten top. Dit jaar zou de geweldige blauw rand verdwijnen en de mini moestuin nog meer vorm krijgen.
Maar veel zin heb ik er niet meer in. Want er is ingebroken. Raam ingeslagen aan de achterkant. Drie pannen, een tosti rooster van Spongebob en een oude dvd speler is de buit. Wij zitten met de zooi van een kapotte ruit, sluitingsmechanismes die niet meer functioneren een ontzette voordeur. Die hebben ze van binnenuit geforceerd.
Blijkt ook nog een waterleiding geknapt te zijn door de vorst, in het schuurtje. Dus al met al dikke pret. Wij blijven verder maar thuis, dit paasweekeind. Verstop ik hier wel wat eieren. Of mezelf.
Bookmark and Share

Reacties

  1. Bij ons staan onze spullen al 14 dagen onbeheerd in de tent omdat het tuinhuisje is afgebroken. Ik heb ook wel wat schrik dat er wat gaat weg zijn...
    Wij vertrekken dinsdag, maar mijn man doet in glas dus dat zou snel hersteld zijn.
    Kop op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet je zelf verstoppen, hoor. Neem maar een lekker kopje thee met een choco-ei. Ik heb bij de Ap kauwgomballenthee en marshmallowthee gezien. Hoe lijkt je dat?
    En niet zo negatief over die mooie caravan. Truttigheid is het nieuwe hip!!! Denk ook maar aan breien en haken. Dat was ook truttig en is nu helemaal hip...
    Repareren kan ik niet, maar ik wil best helpen schoonmaken daarna.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een nare ervaring zo voor de pasen.
    Ik wens je toch een fijn weekend , met hopelijk ook een beetje zonneschijn.
    groetjes
    trudette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker begin van het lange weekend :( Bah, wat hadden ze gedacht er aan te treffen? Niemand bewaart toch echt dure spullen in een stacaravan? Superirritant!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. echt een afknapper idd. Kan me helemaal voorstellen dat je even geen zin in campingzaken hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is geen leuke binnenkomer dan en inderdaad het werk wat je ervan hebt maar vooral het gevoel dat er zomaar vreemden zonder toestemming in jullie plekje is geweest.
    Leuk is het niet maarre niet je paasdagen erdoor laten verpesten.
    Je hebt alleen jezelf ermee en niet de daders!
    Liefs Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een niet leuk begin van het campingseizoen! Wat een prutsers, wat hebben ze er te zoeken!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Woonboerderij van mijn ouders te koop in Kolham

Huis te koop in Kolham Sinds vandaag opnieuw op Funda.  Met betere foto’s :) en een verlaagde prijs. De boerderij van mijn ouders in Kolham. Ruim 340 m2 woonoppervlakte. Plus een heerlijke tuin. En ja, ik heb hier in geen tijden iets gepost.  Het is/was een bewogen jaar. Hopelijk is er binnenkort een nieuwe eigenaar voor het huis van mijn ouders. Iemand die het zijn/haar eigen vorm gaat geven. Link naar Funda voor het huis te koop in Kolham  Update: Het huis is verkocht :) De akte is in januari 2024 gepasseerd.

Nieuwe 7 dagen weekend website en ik blog weer

www.7dagenweekend.nl  Nou het duurde even twee jaren :) In november 2021 stopte ik met full-time werken. Veel plannen had ik. Heerlijk wakker worden zonder wekker. Mij richten op het huis. De moestuin, mijn cursussen, creativiteit, opleidingen en nog andere dingen. Er gebeurden veel ongeplande, onverwachte en onprettige dingen.  Gelukkig ook veel mooie dingen hoor.  Uiteraard wel heel dankbaar voor alle tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nu helaas niet meer zijn. Ook voor de tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nog wel zijn :) Waar mijn hulp welkom was.  En nu voel ik weer ruimte. Plus behoefte om te bloggen.  Vandaag legde ik de laatste hand (ja voor nu :)) aan de nieuwe website van Martijn en mij. www.7dagenweekend.nl Oh ja en natuurlijk hebben we ook iets leuks bedacht als bedankje voor het inschrijven op onze nieuwe mailinglijst. Zes fundamentele vragen uit het boek Goed omgaan met geld van Pierre Pradervand. Je krijgt het PDF bestand door je gegevens hi

Als alles kan, wat kies je dan?

Het is al bijna weer lente Tsjonge, de eerste weken van het nieuwe jaar zijn voorbij gevlogen. Heb je: je woord van het jaar je vision board je mindmap je wensen en doelen etc. etc. allemaal al in kaart gebracht :)  Ik ga mijn 'vision board' tekenen. Mijn woord van het jaar is: AVONTUUR Cursus- en challenge verknettering Het einde van 2023 en het begin van 2024 merkte ik dat ik in mijn eigen 'valkuil' stapte.  Want ik meldde mij voor de ene na de andere cursus en challenge aan. In plaats van ontspannen te kiezen voor hetgeen ik echt zin had om te doen. Vorige week luisterde en keek ik op 1,5 keer de snelheid '6 van 12 Masterclasses' die ruim 2 uren duurden. Hai... Ik raakte op een gegeven moment zo geïrriteerd van mijn eigen gedrag. Want, ja, hele interessante informatie. Maar nee, niet mijn stijl van 'les geven en zakendoen'. Maar 'iedereen' die de stappen had gevolgd was 'zo succesvol'. Alleen als je 1 ding zou kiezen en het hele plan z