Doorgaan naar hoofdcontent

Mobiel atelier

Deze foto heb ik afgelopen maandag gemaakt. In de auto, op de terugweg van hotel schoonouders. De auto deed dienst als mobiel atelier. Van Meet kreeg ik de opdracht voor 16 gehaakte hartjes (die zijn klaar) en 26 bloemetjes (nog 12 te gaan).
Dat verklaart ook een beetje mijn blogstilte. Haken en typen tegelijk gaat helaas niet. Werkweek zit er weer op. Had vanmorgen training op mijn werk. Onderdeel service, subonderdeel klachten en slecht nieuwsgesprekken. Ik was het niet eens met wat de trainer bracht qua stellingen en uitleg. Bij mijn reactie daarop kreeg ik als uitleg, dat wat ik vond op zich correct was, maar te ver ging voor de training. Dus....
Vanavond even met manlief over mijn wensen/plannen gehad. Of het niet te veel is, wat ik wil? Hij vindt het allemaal heel goed bij me passen. Dus nog 'even' verder de plannen uitwerken. Zondag naar de creatieve vakbeurs in Arnhem. Zijn er nog meer van jullie die daar heen gaan? Ik ga samen met mijn zusje, moeder en haar drie zussen. Heb vanmiddag bij een collega die ik met het haakvirus heb besmet een hele gave haaknaald gezien. Daar zit een lampje in. Kun je 's avonds ook zien wat/waar je haakt. Nou, die wil ik dus ook wel. Volgens haar waren ze nu in de aanbieding bij Pipo's. Misschien worden ze ook wel op de beurs verkocht. Ik neem in ieder geval mijn zakgeld mee zondag.

Reacties

  1. Haken kan ik ook; beter dan breien! Ik zou het eigenlijk weer eens gaan moeten doen. Het leuke aan haken vind ik dat je je gedachten kunt laten gaan, en even rustig zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je heerlijk creatief bezig Christel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk al die bloemetjes (en tof dat je een opdracht kreeg)!

    'k heb het bloemen haakboek ook, maar ik moet een drempeltje over om te beginnen, snap de uitleg nooit zo goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Jente Gedeelde smart is halve smart. Ik snapte er namelijk helemaal niets van in het begin qua uitleg. Nu volg ik maar zoveel mogelijk de tekening. En de bloemen die ik in opdracht gehaakt heb, waren niet uit het boek. Komen van de weblog How about orange. (Staat bij mijn blogleeslijst).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verslaafd jah, hihi :) Leuk dat je op mijn blog kwam, ga jou ook ff volgen. Leuk he, die bloemetjes haken! Heb vandaag weer wolletjes en naalden enz enz binnengekregen, alleen zijn mijn beide jongens ziek, dus kom ik er ff niet aantoe. Vanavond misschien. Leuke blog heb je!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Woonboerderij van mijn ouders te koop in Kolham

Huis te koop in Kolham Sinds vandaag opnieuw op Funda.  Met betere foto’s :) en een verlaagde prijs. De boerderij van mijn ouders in Kolham. Ruim 340 m2 woonoppervlakte. Plus een heerlijke tuin. En ja, ik heb hier in geen tijden iets gepost.  Het is/was een bewogen jaar. Hopelijk is er binnenkort een nieuwe eigenaar voor het huis van mijn ouders. Iemand die het zijn/haar eigen vorm gaat geven. Link naar Funda voor het huis te koop in Kolham  Update: Het huis is verkocht :) De akte is in januari 2024 gepasseerd.

Nieuwe 7 dagen weekend website en ik blog weer

www.7dagenweekend.nl  Nou het duurde even twee jaren :) In november 2021 stopte ik met full-time werken. Veel plannen had ik. Heerlijk wakker worden zonder wekker. Mij richten op het huis. De moestuin, mijn cursussen, creativiteit, opleidingen en nog andere dingen. Er gebeurden veel ongeplande, onverwachte en onprettige dingen.  Gelukkig ook veel mooie dingen hoor.  Uiteraard wel heel dankbaar voor alle tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nu helaas niet meer zijn. Ook voor de tijd die ik door kon brengen met de mensen die er nog wel zijn :) Waar mijn hulp welkom was.  En nu voel ik weer ruimte. Plus behoefte om te bloggen.  Vandaag legde ik de laatste hand (ja voor nu :)) aan de nieuwe website van Martijn en mij. www.7dagenweekend.nl Oh ja en natuurlijk hebben we ook iets leuks bedacht als bedankje voor het inschrijven op onze nieuwe mailinglijst. Zes fundamentele vragen uit het boek Goed omgaan met geld van Pierre Pradervand. Je krijgt het PDF bestand door je gegevens hi

Als alles kan, wat kies je dan?

Het is al bijna weer lente Tsjonge, de eerste weken van het nieuwe jaar zijn voorbij gevlogen. Heb je: je woord van het jaar je vision board je mindmap je wensen en doelen etc. etc. allemaal al in kaart gebracht :)  Ik ga mijn 'vision board' tekenen. Mijn woord van het jaar is: AVONTUUR Cursus- en challenge verknettering Het einde van 2023 en het begin van 2024 merkte ik dat ik in mijn eigen 'valkuil' stapte.  Want ik meldde mij voor de ene na de andere cursus en challenge aan. In plaats van ontspannen te kiezen voor hetgeen ik echt zin had om te doen. Vorige week luisterde en keek ik op 1,5 keer de snelheid '6 van 12 Masterclasses' die ruim 2 uren duurden. Hai... Ik raakte op een gegeven moment zo geïrriteerd van mijn eigen gedrag. Want, ja, hele interessante informatie. Maar nee, niet mijn stijl van 'les geven en zakendoen'. Maar 'iedereen' die de stappen had gevolgd was 'zo succesvol'. Alleen als je 1 ding zou kiezen en het hele plan z