maandag 25 april 2016

Jaaaaa, eerste uitbetaling van Recyclix ontvangen

Blij ei hier. Hotelovernachting geboekt voor mijn vliegreis vanaf Eindhoven in mei. En van de 55 euro inkomsten van Recyclix heb ik vanmorgen 30 euro op mijn bankrekeningnummer ontvangen. Dat gedeelte werkt dus. Volgende week wil ik nog wat geld uit laten betalen via Paypal om ook dat te testen. Vooralsnog zijn er van de 13 'referrals', 5 mensen actief (wat wil zeggen dat ze naast hun 20 euro bonus, zelf ook geld geïnvesteerd hebben). 

Zoals ik al eerder aangaf, ik ben geen financieel expert en mijn ervaringen hierover zijn puur persoonlijk. Geen garantie wat er met je geld zal/kan gebeuren wanneer je dit ook gaat testen.







En de laatste twee foto's zijn van mijn gave leren tas :))

Onderstaande foto's zijn speciaal voor Rentenier (zie reacties waarom).





26 opmerkingen:

  1. Mooi dat je een hotelovernachting erbij geregeld hebt! En ook fijn dat ze uitbetalen, is dat ook weer goed gegaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, fijn gevoel, een slaapplek voor een rustig vertrek. Wel spannend om alleen te gaan namelijk.

      Verwijderen
  2. Mooi resultaat en de verhouding van # partners versus # actieve partners is erg hoog. Ik heb genoeg screenshots gezien van investeerders die veel mensen aanhaken maar 5% actieve partners hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk he Rose, ik vind het steeds interessanter. Heb wel het idee dat ik nog veel kan leren over handige strategieën.

      Verwijderen
    2. Ja zeker, ik wil nu voorlopig eerst zo snel mogelijk meer laten herinvesteren met de inkomsten. En dit ook gespreid laten lopen met pakketjes over die 35 dagen cyclus zodat je beetje bij beetje blijft afromen. Maar dan wil ik naar dat punt dat je vermeerderd door 'compound profit'.
      Ergens moet je weer je investering langzaam er uit halen. Goed voor je eigen gevoel.
      Voorlopig zie ik het nog als een nieuwe manier van beleggen, sparen. Het is in ieder geval iets van deze tijd :-)

      Verwijderen
  3. dus als ik het goed begrijp heb je 105 euro geinvesteerd, en 30 euro uitbetaald gekregen? En je hebt al 5 mensen overgehaald om geld te investeren?
    Dus voorlopig is het:
    - Recyclix: E105,- plus weet ik veel hoeveel meer.
    - Rijke wijf en consorten: 30,-

    Ik ben nog niet enthousiast;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 55 euro terug. Niemand overgehaald om te investeren, ik doe niet aan overtuigen. Als ik maar enthousiast ben, dat is belangrijk, aangezien het mijn ingelegde geld is. Zoals ik al schreef, ben ik niet verantwoordelijk voor de inleg van een ander.

      Verwijderen
    2. In het bovenstaande artikel vertel je de halve waarheid, en dat is niet netjes. Je hebt geen 30,- "uitbetaald gekregen", maar je hebt een deel van je inleg terug, en je staat nog steeds 50,- in de min.
      Je bent inderdaad niet verantwoordelijk voor de daden van anderen, maar zelfs als jij in de plus zou staan en je volgers in de min, is Recyclix nog steeds de lachende derde en ben ik nog steeds niet overtuigd dat het geen Ponzifraude is.

      Verwijderen
    3. Halve waarheid? Ik heb wel 30 euro uit laten betalen, van de 55 euro die klaarstond voor uitbetaling. 25 euro opnieuw geinvesteerd. Volgens jouw bewoording sta ik dan nog meer in de min haha.

      Gelukkig niet zoveel als bij onze hypotheek.

      Dat het grootste deel van het geld komt van affiliate inkomsten, daar ben ik duidelijk over. Recyclix ook trouwens. Ik ben er blij mee en dankbaar voor, maar nogmaals, ik vraag niemand om ook maar 1 cent in te leggen.

      Mocht het Ponzifraude blijken dan zal ik daar net zo eerlijk over bloggen als ik tot nu toe heb gedaan.

      Verwijderen
    4. Op 20 april vertelde je dat je 105 Euro hebt geinvesteerd. Wat is daarmee gebeurd?
      Het is mij nu niet duidelijk wat uitbetalingen naar je recyclix account zijn en uitbetalingen naar je bankrekeningen. Zou je een overzicht willen geven van alle transacties tussen recyclix en jou?

      Verwijderen
    5. Dat bedrag blijft staan bij Recyclix om weer verder te renderen, tot ik besluit om dat uit te laten betalen. Daar krijg ik wel minder voor terug dan ik heb ingelegd, 25% minder, dat staat ook op de website beschreven. Alle transacties heb ik beschreven.
      20 euro bonus
      30 euro inleg
      75 euro inleg

      6% over 120 euro ontvangen
      8% over 55 euro ontvangen
      (8% over 75 euro nog tegoed, volgt over 2 dagen)

      Daarnaast de 10% over de inleg van affiliates van de eerste lijn. 3% van de inleg van de affilate op de tweede lijn. Transacties ga ik niet apart benoemen, bedrag staat op de foto in mijn in mijn laatste blog.
      Ondertussen is daar weer wat geld bijgekomen.

      Van de 55 euro die klaarstond voor uitbetaling heb ik
      30 euro over laten schrijven naar mijn bankrekeningnummer en
      25 euro opnieuw ingelegd.

      Zoals je ziet ben ik open in mijn communicatie. Mocht je vragen hebben over de verdere werkwijze van Recyclix kun je altijd contact met het bedrijf opnemen :)) Op F.acebook hebben ze o.a. een bedrijfspagina. Ik schrijf over mijn ervaringen. Ik vind verder niet dat ik mij daarvoor hoef te 'verantwoorden'. Zo voelt de vraagstelling nu wel voor mij.

      Ik doe dit omdat ik het leuk vind om nieuwe dingen uit te proberen.
      Daarbij geef ik aan dat er een risico is. Niemand hoeft dit te doen.

      Verwijderen
    6. Typfout in de eerste bedragen.
      6% over 125 euro ontvangen.
      8% over 50 euro ontvangen
      En nog 8% over 75 euro tegoed.

      Verwijderen
    7. Bedankt voor de openheid!
      Op het gebied van harde euro's ben je dus 105,- kwijt, en heb je er 30,- teruggekregen.
      Alle andere bedragen mogen er misschien interessant uit zien, maar zijn nu nog niets waard.
      Sorry dat ik wat opdringerig was, maar dit bericht klinkt alsof je 30,- hebt verdiend, maar in werkelijkheid sta je nog steeds 75,- in de min.
      Dat vind ik geen eerlijke berichtgeving, en daar laat ik het bij.

      Verwijderen
    8. Mooi laten zien Christel en op zich snap ik rentenier wel, maar tot op heden zijn zijn scepsis nog niet bewezen alsmede die van ons. Rentenier als je ons vraagt hebben wij nu letterlijk al winststroom naar rekening. Nee nog niet, maar je ziet bij Christel dat ze al met inkomsten gauw terugverdienen kan. Doe je dit zonder profijt van andere inleggen. Zo laat ik nu via mijn vrouw 20 euro bonus + 20 euro inleg automatisch lopen voor een paar maanden, dan zal het voorlopige maanden duren eer je je eigen inleg er uit hebt. Interessant voor de kritiek als wij via dat systeem de winst afromen omdat de eerdere investering er al uitgehaald is.

      Recyclix is tot dus ver heel transparant in alle administratie en als je zelf nu eens een 'anoniem' account neemt met een bonus die je laat lopen, Rentenier, dan kan je dat wat meer volgen. Ik heb het gevoel dat je nog te veel van buiten af bekijkt.

      Verder denk ik ook dat je te veel naar die 14% zit te staren. Voordat je die 14% kan terugverdienen is dus minstens 5 wkn cyclus van je inleg, vervolgens minstens 20 euro op je winstbalans moet hebben staan om dat dus naar je toe te trekken. Wat Recyclix doet is met ons fictief met vaste winsten werken in een proces wat bij hun met veel meer winst in die business stroomt. Wij crowdfunden, ze geven onze commissies en percentages maar zij verdienen genoeg aan alles wat door tijd en betere handel wordt bepaald.

      Nogmaals, leg 20 bonus euro in, om die naar je toe te trekken uit Recyclix duurt met 'automatisch recyclen en winst afromen' je duurt zonder eigen inleg je 8,33 maanden (20 euro / 2,80 euro per 1 cyclus a 5 wkn = 7,14 cyclussen x 5 wkn (35 dagen) = 250 dagen = +/- 8,33 maanden.
      Leg je daar dus eigen 20 euro in dan had ik al berekend dat je sneller je 20 euro terugverdiend en daarna je winst er uit kan halen.

      Dan zijn er overigens nog andere strategie door niet per 5 wkn je 2,80 euro terug te verdienen maar in te zetten op je investering waarmee je meer afval laat recyclen wat op een ander moment wellicht interessanter is om om te zetten naar winst.

      Je ziet dat met 14% rendement dit niet ff snel is behaald. Wat jij met tijd en inleg durft en doet is aan jouw. En uiteraard profiteer je het meest met commissie en dus inleg van anderen. Maar ook dit is iets van deze tijd wat meerdere verdien modellen zijn bij alle online aanbrengbonussen van daar zijn Klezzer (reviewsite), Euroclix (digitale spaarkaart), Qurrent (energieleverancier), Snappcar, Anderzorg (zorgverzekeraar)

      Verwijderen
    9. @Rentenier, zo las ik het niet van het rijke wijf over 30 euro. Overigens verdienen is omzet en geen winst. Er zijn mensen die wel zo de boel voorspiegelen!

      Maar je hebt helemaal gelijk tot op heden is er niets uit de investering terugverdiend om er dan ook nog eens die winst uit te halen.

      Het is een kwestie van een paar maanden dat we kunnen laten zien wanneer we ECHT onze investering er uit halen. Zo ben ik er ook nog niet over uit op welk punt ik beetje bij beetje mijn inleg wil terughalen of juist nog blijf herinvesteren voor meer.

      Verwijderen
    10. Rose en Het rijke wijf, aangezien jullie van een risico houden, heb ik een voorstel voor jullie: als eentje van jullie binnen een half jaar haar inleg+wat je via affiliates hebt ontvangen(anders is het gewoon een ordinair piramidespel) op jullie bankrekening hebben ontvangen, dan zal ik een maand lang in de header van mijn blog een ezelsmuts tekenen met het bericht dat ik stom was geweest en naar jullie had moeten luisteren (inclusief links naar jullie blogs).
      Als jullie het allebei niet halen, dan verwacht ik dat jullie iets vergelijkbaar op jullie weblog doen, en vertellen dat ik gelijk had.

      Durven jullie de uitdaging aan? Het rijke wijf was nog op zoek naar een nieuwe header voor haar blog, dus deze weddenschap komt haar goed uit;-P

      Verwijderen
    11. @Rentenier Zie de foto's onderaan mijn blog. Twee opties met inleg van 125 euro en een periode van 5 cycles (oftewel 25 weken). In theorie kan het dus. Ik ga de uitdaging NIET aan om drie redenen:
      1. Omdat ik in de praktijk niet weet of het ook zo werkt, daarvoor ben ik het nu aan het testen.
      2. Ik ben geenzins van plan om pas na 25 weken mijn (hoofd)inleg al weer op te nemen, dat levert beduidend minder op namelijk.
      3. Ik vind niet dat iemand stom is om ergens een andere mening over te hebben. Jij niet en ik dus ook niet. Om die reden wil ik niet jouw blog vermeld staan, mocht het wel lekker lopen. Als ik het niet haal dan schrijf ik zelf wel dat ik ongelijk had.

      Verwijderen
    12. Hi Rentenier, ik waardeer je dialoog! En het is goed dat je tegenwicht geeft omdat ik zelf het lastiger zou vinden als ik mensen met hele grote inleg zou laten investeren. Dat is omdat ik zelf net als Het Rijke Wijf het onderzoek en ook nog niet mijn spaargeld er in zou zetten.

      Ik wil je wel laten tonen via het account van mijn vrouw als ik daar met die bonus (20 euro) en eigen inleg (20 euro) de inleg kan terughalen en daarna de winst. Dat wordt waarschijnlijk pas na 8 a 9 maanden. Zoals ik al liet weten zal ik via haar account geen referral links laten verbinden dus puur op eigen investering en renderen.

      Met eigen account zal ik net als Het rijke wijf gaan afwegen wat ik er al uit haal en wat ik verder inleg. Dus om alles inzetten om het voorgestelde terug te halen vind ik tactisch niet het interessants. Denk echt dat ik met de investering langer moet denk.

      Verder hoef jij niet als ezel als tegenprestatie hoor, nogmaals ik snap je scepsis en die is zeker niet onterecht, maar het is wel interessant of Recyclix zich ontpopt op de eeuwenoude vertrouwde ponzi/piramide of dat het toch een nieuwe vorm is van een mix van alles wat nu kan online.

      Ik zal je melden dat ik mijn inleg op een goed moment er uit haal. Dat is bij mijn tot nu toe 20 euro eigen inleg. Maar dat moment wil ik pas doen als ik 725kg aan afval kan recyclen omdat ik dan elke 5 wkn 20 euro kan laten uitbetalen. Dus zodra ik zo ver ben zal ik die 20 euro terug halen. Dan zal ik tegen die tijd wel willen herinvesteren, maar ik zal je dan ook tonen dat ik 20 euro winst ga uitbetalen. Als me dat dit jaar niet lukt dan moeten we het maar even over onze weddenschap hebben :-) Dan mag je daar openlijk over bloggen. Als tegen prestatie mag jij gewoon toegeven dat je ongelijk had als ik dat kan aantonen.

      Nogmaals dank voor je dialoog, want kritiek leveren of scepsis uiten is 1, maar hoor en wederhoor is meer :)

      Verwijderen
  4. Interessante discussie. Ik ben sinds juni met recyclix bezig. De 20 euro bonus gevolgd gedurende het recycleproces en dat werkt heel verhelderend voor hoe de flow is binnen recyclix. Dus voor Rentenier:dat zou zonder risico een prima manier zijn om je te verdiepen in het programma. Heb inmiddels zelf €30 geinvesteerd volgens het principe: zet niet meer in dan je je kunt veroorloven. Gewoon om eens te kijken hoe het gaat. Maar, om het even plat te zeggen: ik heb nog geen bal terugontvangen (zit ook nog in de ontwikkelfase) en ik snap de scepsis van Rentenier erg goed. OVerigens: het referral systeem van recyclix is aangepast, de meerlevel structuur is eruit gehaald, volgens recyclix om aan te geven dat ze een "serious business" zijn en niet zomaar een ponzi. We shall see. Voorlopig wint de aantrekkingskracht van de site (keurig Engels, heldere procesbeschrijvingen etc) het van het gezonde Hollandse wantrouwen. En het was geld dat ik over had van alle bitcoinfaucets.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bij recyclix moet je ook eigen geld inleggen, anders werkt de gratis 20,- niet. Overigens vond ik nog een zeer uitgebreide analyse van recyclix hier

      Verwijderen
    2. Die heb ik ook gelezen. Tja, wat moet ik ervan zeggen. Google had het idd fout, als je het adres Poligonowa nu googlet kom je wel bij recyclix uit. Ik ben wel gewoon benieuwd en laat het maar gebeuren. Als het een enorme scam is dan hebben ze het wel keurig verpakt. Nadeel - maar misschien is dat juist wel een teken dat het allemaal wel legitiem is - is dat het heel lang duurt voor je je seed money er weer uit hebt. Wat ik mij verder afvraag: waarom zou je als ponzi/scam alles optuigen om de indruk te wekken dat je real bent? (presentaties, bezoeken aan de fabriek, webcams etc). Misschien is dat ook wel allemaal nep, maar toch: ze besteden wel heel veel aandacht aan hun site en alles wat eromheen zit.

      Verwijderen
    3. Ik heb er maar over geblogged ... er is genoeg over te vinden en nog niet bewezen :-) zie mijn blog: https://verlossendeaflossers.blogspot.nl/2016/10/recyclix-update-6-profit-or-not.html

      Verwijderen
  5. Hoi Rose

    Ik heb gisteren even wat namen gegooglet die ergens op de recyclix site staan en ze bestaan gewoon echt, zoals Ton Emans. Op de een of andere manier heeft recyclix een bepaalde aantrekkingskracht, je ziet het proces gebeuren. Maar ik zit net je blog te lezen, ach voor beide is wat te zeggen. Belangrijkste wat mij betreft: never invest more than you can afford to lose. Overigens: die facebook groep kan ik me daar bij aansluiten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja zie Recyclix NL en 1 van ons voegt je toe. Fijn om met ze te sparren.

      Verwijderen
  6. Oh cool. Nog 1 week en dan is er weer een recycleproces afgesloten. Na de volgende heb ik 20 Euri in de balans, maar ik ga denk ik gewoon herinvesteren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben erg benieuwd naar je mening van de afgelopen gebeurtenissen rond recyclix (de brand, het verlagen van de accounts, moeilijk doen bij uitbetalingen etc)

    BeantwoordenVerwijderen