vrijdag 8 januari 2016

Stoppen met bloggen

Na 500 blogposts stop ik met bloggen. Niet hier hoor :) Schrik maar niet.
Wel op mijn oude persoonlijke blog :)) Daar schrijf/schreef ik al sinds 2007. Niet echt over geldzaken, meer echt niet. Bloggen daarover deed ik via Bijna Rijk en Beroemd. Helaas is dat weblog er niet meer. Heeeeel misschien heb ik daar nog de oude bestanden van, maar waar precies en hoe ik die dan weer omgezet krijg moet (wil) ik ooit nog een keer bekijken.

Ik was op mijn persoonlijke blog minder vrijuit met schrijven dan op mijn anonieme blog. Dat voelde toch prettiger. Gewoon, dat niemand mee las. Uiteraard is de anonimiteit hier uit eigen vrije keuze over.
Familie, vrienden, kennissen en collega's lezen mee. Plus een groot aantal onbekenden. Alhoewel ik door de reacties van terugkerende lezers en blogs van medebloggers soms wel het idee heb alsof ik sommigen een beetje ken. Een soort van 'verlengde familie'. Ik vind bloggen fijn. En blogs lezen ook. Dus hopelijk blijven de bloggers die ik volg voorlopig schrijven. Over hun leven, financiën, creativiteit en wat zo meer. Genoeg gemijmerd.

Vandaag ben ik vrij. Als in, aan de studie, boodschappen doen, hopelijk nog even naar de kapper en als het kan ook nog een feestjurk 'scoren' (bij voorkeur bij de kringloop). Want we hebben een feestje. 'Dresscode' feestelijk chic. Ooit, bijna 4 jaar geleden, won ik een Make Over (<- blogje met voor- en nafoto's) inclusief een kleur- en stylingadvies. Zo gaaf. Daar ben ik nog dagelijks blij mee als het gaat om kleur in mijn kleding. Ik bedenk alleen net dat er qua feestkleding niet echt iets in mijn kast hangt. Zal vast ook wel weer een oplossing voor komen :) 

Fijne dag, laat je verrassen, of verras eens een ander... Tot vanavond 23.59 uur kun je nog meedoen met mijn weggeefactie 

2 opmerkingen:

  1. Wil je me NOOIT meer zo laten schrikken - stoppen met bloggen, waag het eens! ;-) Ik lees je veel te graag. Vroeger bij Bijna rijk en beroemd, later was ik je een tijdje kwijt. Ik miste op deze blog je creatieve uitspatsels, maar zie nu dat ik dat elders kan lezen - zo leer je nog eens wat, op de "vroege" morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht. neeee, dat zal toch niet. Gelukkig niet nee. Fijn dat het je oude blog betrof.

    BeantwoordenVerwijderen