zondag 24 november 2013

Mijn boek komt volgend jaar uit

Heel kort vanaf het boek schrijf seminar. Het is hier heel bijzonder. Wel intensief natuurlijk, derde dag vandaag. Ik blijf schrijven en tekenen met mijn aantekeningen. Het supergoede nieuws is: Mijn boek komt volgend jaar uit !!! Overeenkomst met de uitgever bereikt. Ook al moet ik alles nog schrijven hoor. Ze zijn heel enthousiast over mijn boekidee en onderwerp.

Uiterlijk per 1 mei 2014. Super verjaardagskado. Voor mezelf :)

Ga ik gauw verder luisteren en schrijven en kom ik uiteraard binnenkort met meer details. 

3 opmerkingen:

  1. Waar gaat je boek over? Hoe ga je het uitgeven?
    Ik heb dit jaar een boekje geschreven over frontaalkwabdementie, de ziekte waaar mijn man vorig jaar aan is overleden. Het heet 'kwark in mijn hoofd.'
    Ik heb er geen cent aanverdiend.... maar dat was ook niet de opzet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. TOP! ik ga de 3e nog een keertje kijken in Rotterdam.. baal als een stekker.. had al afspraken staan voor het weekend dat ie er weer is.. ach.. t zal wel zo in de sterren staan voor dit jaar... komt allemaal goed! Eerst jouw boek afwachten en tegen die tijd heb ik zelf mn draai gevonden en komt mijn boek uit mn vingers kabbelen... leuk dat je t zo grandioos gehad hebt joh!

    BeantwoordenVerwijderen