zondag 26 mei 2013

Aquarius Chakra's en knoopjes sorteren

Momenteel lees ik een (oud) boek van Roy Martina (uit 2001). Aquarius chakra's.
Ik ben bij het eerste chakra, qua lezen. Ook hier staat veel in over durven geven, zonder terug te verwachten. Over opruimen, loslaten, vertrouwen, dingen afmaken en nog veel meer interessants.

Vanmiddag was ik sinds lange tijd weer eens helemaal alleen thuis. Mijn moeder kwam nog even langs. Ze bracht twee bossen bloemen op vaas. En wat druiven en tomaten. Had ze over van een BBQ van gisteren. Altijd leuk en lekker.

Ik wilde iets afmaken, waarvoor ik knoopjes in verschillende kleuren moest hebben. Nou, knoopjes genoeg. Tsjonge jonge. In alle soorten, kleuren en maten. Dus begon ik met sorteren. Op kleur en in verschillende zakjes. Alle bakken die ik maar kon verzinnen ben ik bij langs gegaan. Overal kwam ik wel knoopjes tegen. Op het gebied van knopen ben ik dus heel overvloedig.

Opruimtechnisch heb ik ook maar direct een en ander aangepakt. Ik heb een tasje voor mijn moeder, zaken voor de kringloop. En hele leuke spullen voor een vriendin.
De vloer is weer leeg. Spullen en bakken gecomprimeerd. Nu nog een paar dingen en dan is alles weer overzichtelijk.

En zo komt er steeds meer overzicht ook in mijn hersenpan. Want naast mijn baan merk ik dat ik graag nog andere bronnen van inkomen wil hebben. Het liefst verschillende (met de tijd) passieve inkomensstromen.

Op mijn andere blog heb ik dat een poos gedaan met advertentie inkomsten. Alleen promotie van producten die ik zelf ook gebruik of zou willen hebben.

Voor de rest heb ik wel wat idee├źn, moet alleen nog even goed bedenken wat ik echt bij mij vindt passen.

Zijn er lezers met meerdere bronnen van inkomsten? Dus naast een baan bv. een eigen bedrijf? Verhuur van (vakantie)huis, verkoop van e-books, etc. Ben heel benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen